Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg må si at jeg ble lang i maska i går da jeg fikk mensen på syklusdag 22, 6 DPO. Jeg har gått på dobbel pergo denne mnd. Sist jeg gikk på pergo ble syklusen lenger. Jeg har EL av meg selv. Står på pergo frem til vi skal på IVF etter sommeren.

Noen som har noe mening om hva som kan forårsake dette?

http://www.fertilityfriend.com/home/Elisabeth77

Fortsetter under...

Ja, jeg har det!!!!! Godt å høre andre som har det på samme måte. Jeg har også EL av meg selv og helt stabile sykluser på 29 dager, men vi får det ikke til. De 4 mnd jeg har tatt pergo har det variert mye. Denne gangen hadde jeg en syklus på 23 dager. Siste mnd hadde jeg også dobbel kur. Frustrerende!

Må bare spørre: er det så lang ventetid med prøverør?

Å? Har du det?

Men hadde du kort syklus når du gikk på enkel dose også? Jeg hadde en fin syklus da jeg tok enkel dose.

Jeg er litt usikker på om jeg vil ta mer Pergo, jeg har jo EL, så jeg vet ikke om jeg har lyst å medisinere meg bare for å gjøre det, om du skjønner? Jeg mistet EL-slim og ble generelt tørr også.

Vi forventer ikke å komme inn til IVF før etter sommeren, fordi de har stengt om sommeren, så hvis det skjer noe før blir vi jo glad da, men forventer det ikke.. :)

Jeg tror jeg har fått kortere syklus i alle fall... eller så kommer det ingen eggløsning i det hele tatt... for startet med el-tester siste dagen med pergo(dobbel kur) og nå er jeg på dag 19... mao 14 dagers testing uten resultat... og jeg som pleier å ha sykluser med eggløsning dag 12 hver måned...

Godt å se at det er flere... selv om jeg ikke helt skjønner dette her...

Jeg har hatt kortere og lengere både med enkel og dobbel kur! I hytt og pine! Det er jo ganske irriterende når man hele livet har hatt stabil syklus, også blir de forskjøvet hit og dit! OG dette skal hjelpe til med å bli gravid!?! Jeg har hatt masse bivirkninger også. Nei, dette var absolutt siste for meg. Nå får gyn.logen finne på noe lurt!

• 2 uker senere...

Annonse

Samme erfaring har jeg også. Tatt to kurer og den første forlenget syklusen og jeg fikk kjempe magesmerter ved eggløsningen. Neste kur ble kort og uten at jeg kjente eggløsning i det hele tatt. Etter det har jeg ikke tatt noen kur.

• 2 uker senere...

Hei, det kan kanskje også være en festningsblødning? Sist jeg var gravid (SA i uke 7) hadde jeg en mens-lignende blødning ca en uke før ikm. Det fosset ikke ut, men det var for mye til at jeg trodde det var en festningsblødning. Jeg oppdaget derfor ikke graviditeten før aborten meldte seg. I mellomtiden hadde jeg inntatt en del alkohol på vanlig måte, noe jeg tror kan ha forårsaket den. I forrige uke begynte jeg å blø en uke for tidlig igjen, etter første enkle pergokur. Nå viser testene en svak strek..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...