Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Lurer på om noen har vært gjennom fryseforsøk med ferdig befruktede egg. hvilke erfaringer dere har med dette og om det ble vellykkede forsøk. Skal selv inn på dette ved st olavs siste uken av ferbruar begynnelsen av mars. evt noen flere som er i samme båt til samme tid?

Har et velykket forsøk fra tidligere, der ble det full klaff på første forsøk er kansje derfor litt for optimistisk til denne gangen er jeg redd!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisan:O)

Jeg holder på med eggdonasjon, men når det kommer til fryseforsøk, så er jo nesten situasjonen vår nesten lik:)

Legen min på klinikken i Finland ga meg like stor sjanse til og lykkes på frys som ved ferskt forsøk. Jeg lyktes ikke på verken ferskt eller frys, men vet flere som har lyktes på fryseforsøk.

Skal forhåpentligvis i gang igjen i mars!!

Lykke til! Skader ikke og være optimistisk. Er bare positivt det:O)

Skrevet

hei igjen! Eggdonasjon? hvordan foregår det?likt ivf? er det for å ta ut egg til eget bruk å legg på frys og befrukte de ved en senere anledning?

det finnes så mange alternativer til ass befrukting for tiden at jeg klarer ikke å skille mellom alle de ulike metodene.

Men er sjeleglad for at jeg lever i en tid hvor dette er mulig...ellers ville jeg jo aldri kunnet bli mor, mest sansynlig.

Takk for støtten!:)

Skrevet

Eggdonasjon vil si at jeg får egg fra en donor siden jeg ikke produserer egg selv. Det er da hun som går igjennom "hormonhelvete" som dere. Jeg tar bare litt østrogen for og forberede livmorslimhinnen på et egg, jeg. Og i tillegg progesteron fra og med dagen før innsetting

Eggene som donor får ut befruktes med min manns sperm. Setter inn ett (evt to) og resten fryses ned og brukes til fryseforsøk.

Ja, vi skal være sjeleglad for alle alternativene som finnes:O))

Skrevet

Jeg skal i gang med fryseforsøk så fort kroppen min er i 0. Jeg hadde et mislykket forsøk før jul, men jeg hadde en hcg på 13 som gikk til 16, men nå er den på 10, så jeg håper kroppen min har ordnet opp på egenhånd. Har fått tilswndt alle respter, så jeg er i gang forhåpentligvis i løpet av feb. Jeg vil gjerne holde følge med deg.

Skrevet

Heisan!!!d va no trist med det misslykka forsøket da!!!ska du inn på st olavs du og eller? det er no veldi spennende d her da..heilt anderledes måte å lage barn på kain du si.eg ha fått tilsendt alle medisiner som jeg skal starte med..jeg må gå på medisiner først for å få en mens...jeg har veldig uregelmessige menstruasjoner.starter 1 februar!!

vi får krysse alle fingre og tær for hverandre!!:)

Skrevet

hei på dere..

har hatt en liten pause her innenifra ettersom mitt første forsøk gikk i vasken i jula.. skal i gag nå så fort jeg får mensen med fryseforsøk.

Håper at to egg overlever opptining og blir satt inn :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...