Gå til innhold

Har noen vært borti denne vogna: Teutonia Joe???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hadde den til førstemann. Var er veldig god turvogn - stabil og god å trille - veldig greit med vendbar sittedel og så syns jeg den var så fin;o)

Den var tung og tok stor plass sammenlagt (men litt mindre når en delte den), måtte bla sende den som to kolli da vi skulle ut å fly siden det ikke var plass i hele vognen i en pose...vanskelig å komme til kurven under når sportsdelen var vendt mot deg og ryggen flat.

Jeg hadde endel problemer med hjulene (luften gikk utav hele tiden), men vi kan jo ha fått et mandagseksemplar akkurat på det...

Jeg hadde den med softbag til baby, og var veldig godt fornøyd med det.

Jeg syns også det var klurete å legge ryggen helt flatt...men det kan ha vært meg det var noe i veien med der, for samboeren min fikk det til så lett som bare det;o)

ok...husker du ca hvor tung den var? Vi skal & titte på en slik vogn i dag,en brukt en sådann...den står inne på finn.Syns den så lett & grei ut,mye utstyr som mykbag,bilstol osv...håper du vil ta deg en titt på finn.no & si hva du syns :o)

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=12106027&sid=xz10eackW3TM991128&WT.svl=Link

Er det denne? Jeg solgte min med softbag, stelleveske og fleecepose for 2000,-

Husker ikke akkurat hvor tung den var, nei....men endel tyngre enn Bugabooen jeg har nå, ja - den er 9 kg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...