Gå til innhold

Permisjonssøknad...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg var hos jordmor på helsestasjonen i dag og spurte om dette. Man må fylle ut skjema som du finner på nav.no, og her skal du også finne info om dette.

Før du kan sende inn skjemaet må du få bekreftet termin fra jordmpr eller lege, og det får man ikke før i uke 26, så før dette er det ikke noe vits i å fylle ut skjemaet.

Annonse

Jeg er 25uker i morgen og har papieret til nav klart,venter bare på årsoppgavene våre for og sende med en kopi av det.Pga forskjellige brutto på lønningene våre.Og de på nav her jeg bor vil ha det i god tide før.

Men hvis man leverer søknaden så tidlig, da får de vel ikke tatt de siste månedene før permisjon i betrakting når det kommer til lønn ? Jeg tjener vesentlig bedre de tre siste mnd før permisjon enn det jeg har gjort frem til nå. Spiller det noen rolle i forhold til nårman sender inn søknaden ?

Er det ikke de 6 best betalte mnd,av de ti du har gått gravid du får betalt for...

Da har jo ikke det noe å si.

Da må de ta hensyn til de siste månedene,og du tar vel ikke ut permisjon da før du trenger det.

du blir ikke tvunget ut i perm før du må og velger selv...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...