Gå til innhold

Dårlig plass i Teutonia mistral??

Anbefalte innlegg

Har akkurat fått min Teutonia mistral med softbag fra lilleprinsen.no. Synes det ser litt trangt ut i softbagen....litt smal.. Får barn i begynnelsen av mai, så bli ikke så enormt med klær og poser som skal nedi, men likevel. Noen som har erfaring med dette? Hvor lenge brukte der evt softbagen?

Flott vogn da! så praktisk og tar liten plass!!

Fortsetter under...

Ja, softbagen er ikke den største men du som får baby i mai får fint plass til dyne og baby en god stund og på sommeren så er det ofte bare ett teppe og bag så sånn sett så har du litt flaks. Men jeg har mistral og den er litt trang. Vi fikk sommerbaby men i oktober var det ALT for trangt med pose i softbagen så da la vi han bare rett i sportsvognen. Jeg har en stor gutt da, og sportsdelen er såpass lun at det gikk helt fint. Jeg synes sportsdelen er trang også jeg. Hadde voksipose oppe i vognen og det ble bare klumpete synes jeg så kjøpte dunpose i steden. Ser mye bedre ut sånn plass messig i alle fall. Veldig fin vogn sånn ellers.

Jeg har den vogna, men med hardbag. Synes den er ganske smal, og med pose nedi vogna så blir den litt kort også. Men nå er min gutt født i september, og begynner å bli lang. Hadde jeg undersøkt nærmere så hadde jeg skaffet meg en vogn med større bag, siden den skulle holde hele vinteren. Men du skal jo bruke bag på sommeren, så da trenger det ikke bli så trang for din baby. Eller er vogna veldig ok, bortsett fra at det er utrolig lite plass til å legge ting under vogna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...