Gjest Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 Takk for at du fikk meg til og sende purremail til Riga:)))) Jeg trengte den støtten:O) Mailen ble sendt i formiddag, og 5 min senere fikk jeg svar!! De har all informasjonen som de trenger, og koordinatoren hadde gitt den forrige mailen min til legen (var jo noen spm om medisinbruk der...). Forhåpentligvis ville jeg høre fra han (legen altså) om noen få dager!! Jeg er så glad og lettet:O)) Nå kan jeg puste rolig ut:O)))
venter7 Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 Så bra Frøya!! Måtte bare henge meg på her jeg og..... det er sikkert godt for deg å få noe mer håndfast å forholde seg til! Håper det går raskt fremover:)
Gjest Skrevet 17. januar 2008 #3 Skrevet 17. januar 2008 Så flott! Nå ble jeg glad på dine vegne!! Tenk, da er prosessen igang, så spennende, og du kan senke skuldrene litt... Vi lider av "snill pike" syndromet av og til, men det lønner seg å mase litt har jeg erfart ;o) Jeg har fri idag og planlagt masse jeg skulle gjøre, men her sitter jeg helt hekta på BIM, hi, hi.... Må jo få med meg alt som skjer med jentene her inne og tenk, der var det en gla`nyhet fra deg ) Hold meg oppdatert da snuppa ))) Stor go`klem!!
Gjest Skrevet 17. januar 2008 #4 Skrevet 17. januar 2008 Tusen takk:O))) Ja, lider av "snill pike"-syndromet, og jeg lider også av et kontrollbehov:O) Må liksom vite at alt er i orden, og at det er ingenting jeg ikke har gjort som kan forsinke prosessen! Jeg har også "fri", og kjenner til det der og være hektet på BIM:O)) Hahaha:O))) Nå SKAL og MÅ jeg løsrive meg for jeg skal snart på kafè med en venninne. Etterpå er det litt husarbeid som venter... Skal holde dere oppdatert begge to, og vet (håper....) at dere gjør det samme:O))) Ha en flott dag!! Stor og god klem til dere begge!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå