Gå til innhold

Sommermammer fra Bærum?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen fra Bærum her med termin i juni/juli/august som kunne tenke seg å være med på et treff i f.eks. sandvika en gang etter hvert?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann :)

Vel, har ikke termin innenfor de mnd du nevner, men i september. Vet vi er hvertfall 3 stk fra Bærum med termin i sept.

Skrevet

HI: Jeg har i juli, men synes det er få andre som har det. Kanskje vi skulle hengt oss på med semptembermammaene? Hvis vi får lov da :-)

Skrevet

Heisann Helene :)

Det synes jeg dere skal gjøre. Det er jo bare 2 mnd forskjell på terminene, og det gjør jo ikke noenting. Det hadde vært veldig hyggelig å treffes av og til og være litt sosiale. Jeg er helt ny her i Bærum, flytta til Hosle i juli.07, så jeg kjenner ingen her, derfor hadde det vært supert å bli kjent med noen i samme situasjon :) Gå på cafè, trille turer, eller bare møtes for å henge sammen. Håper det er flere som tenker som meg ;)

Skrevet

Akkurat det samme som jeg er ute etter :-) Har bodd i Bærum hele livet, men er førstemann ut med mage, og det er begrenset hvor mye mine stakkars venninner orker å lide seg gjennom graviditets-snakket mitt.

Så hvis noen sommer/høst/vinter/nårsomhelst-mammer foreslår et treff en gang skal jeg ikke være sen med å melde meg på:-)

Skrevet

Hei;) Jeg har termin 1. juni. Jeg er i grunn ute etter det samme som dere. Har bodd i Bærum så og si hele livet, men ingen av mine venniner som har barn, så tror de er litt smålei av alt dette babysankket;) Hadde vært hyggelig å blitt kjent med noen som er gravide:) Jeg er gjerne med på et treff;)

Skrevet

Men når tenker dere å ha treff da? Bor i Bærum og kunne godt tenke meg å være med. Har termin i mai og kjenner så å si ingen i Bærum.

Skrevet

Prøver å sette opp et treff i Bærum jeg, se om det kommer noen :-)

Skrevet

Jeg har termin 19 juni - kjenner en del som skal ut i permisjon, men synes alltid det er gøy med nye mennesker- blir dessuten ikke lei av å høre små og store historier om de søte små, så blir gjerne kjent med flere i samme situasjon ;o)

Bor på Gjettum

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg er med (selvom jeg strengt tatt bor 5 minutter å gå fra bærumsgrensen!). supert å bli kjent med andre vordene mammaer.

Skrevet

Så hyggelig :-) Onsdag 27. feb er det treff på tika tika på sandvika storsenter 17.30 :-)

Skrevet

Jeg kjenner heller ingen i Bærum (nesten da:) og hadde vært koselig å hatt en gjeng å trillet med og skravlet på kafè :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...