Gå til innhold

Sommermammer fra Bærum?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann Helene :)

Det synes jeg dere skal gjøre. Det er jo bare 2 mnd forskjell på terminene, og det gjør jo ikke noenting. Det hadde vært veldig hyggelig å treffes av og til og være litt sosiale. Jeg er helt ny her i Bærum, flytta til Hosle i juli.07, så jeg kjenner ingen her, derfor hadde det vært supert å bli kjent med noen i samme situasjon :) Gå på cafè, trille turer, eller bare møtes for å henge sammen. Håper det er flere som tenker som meg ;)

Akkurat det samme som jeg er ute etter :-) Har bodd i Bærum hele livet, men er førstemann ut med mage, og det er begrenset hvor mye mine stakkars venninner orker å lide seg gjennom graviditets-snakket mitt.

Så hvis noen sommer/høst/vinter/nårsomhelst-mammer foreslår et treff en gang skal jeg ikke være sen med å melde meg på:-)

Hei;) Jeg har termin 1. juni. Jeg er i grunn ute etter det samme som dere. Har bodd i Bærum så og si hele livet, men ingen av mine venniner som har barn, så tror de er litt smålei av alt dette babysankket;) Hadde vært hyggelig å blitt kjent med noen som er gravide:) Jeg er gjerne med på et treff;)

Annonse

Jeg har termin 19 juni - kjenner en del som skal ut i permisjon, men synes alltid det er gøy med nye mennesker- blir dessuten ikke lei av å høre små og store historier om de søte små, så blir gjerne kjent med flere i samme situasjon ;o)

Bor på Gjettum

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...