Karina68 Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 Da har jeg vært på 7ukers' UL- ikke sovet i hele natt- var spent på om det var 2. Så ett bankende hjerte og fikk beskjed om at abortrisikoen nå var "nede" i 15 %- men det er jo fremdeles ganske høyt det da! Men det var veldig ok å se at det er liv og at alt var som det skal, jeg er jo så kvalm og uvel at jeg egentlig ikke var redd for at det ikke var liv. Da er det bare å vente på innkalling til genetisk veiledning og satse på at alt går greit videre!
Kua&Kjæresten Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 Gratulere!!! Det er så sprøtt - i graviditetsmappa mi står det oppført UL i uke 8, og lengde på 14,9 mm... Vi syntes det var så stort! Ikke bare at det var stort at det var et bankende hjerte! Men tenk! 14,9 mm!!! Vi holdt på linjalen og fikk panikk samtidig som vi drømte oss bort... Og nå er det fem og ei halv uke til 40 uker og ungen er diger.
Deneb Skrevet 17. januar 2008 #3 Skrevet 17. januar 2008 Gratulerer! Krysser fingre og tær for deg - håper og tror at du er blant de 85 heldige %
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå