Gå til innhold

Hvor raskt ble dere gravide igjen?

Gjest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en MA som ble oppdaget i uke 18 i mars i fjor. Ble gravid først i desember igjen. Ny MA oppdaget i uke 8. Utskrapning 10.januar og ny positiv test 14.mars - etter bare en mens denne gangen.

SLiter med redsel for at det skal gå galt igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde en sa i oktober da jeg var 13 uker og ble gravid igjen i januar. er 9+3 i dag=)

• 4 uker senere...
Skrevet

jeg hadde en sa 29 februar tok en test i slutten av mars og var posetiv.nå har jeg vart på ul og der var noe der og blod prøven viser at jeg er gravid .skal til ny ul om 2 og en halv uke

Skrevet

Så godt å høre alle som fort blir gravid igjen :)

Jeg hadde en SA forrige uke og vil gjerne prøve på igjen så fort som mulig. Legen min sa at det var bare å prøve så fort jeg ønsket og som dere skriver sa hun at man ser det ser ut til at man lettere blir gravid etter SA/MA.

Skrevet

hadde sa med utskraping 2 mars- 29 posetiv test hvert til ul og alt går bra

Skrevet

så kjekt å se at så mage blir fort gravid igjen:)hadde sa 28 mars.. håper eg blir fort gravid igjen.. hvor fort merka dere graviditets symtoma?

Skrevet

Heia!

Mistet og nå 28 mars;(

Vi prøver å bli gravide igjen.. håper det skjer fort!

Om du vil prate og dele erfaringer så er min adr: [email protected]

Skrevet

hei...off eg føler med deg....fyflate det her er grusomt...håper vi snart blir gravid igjen...prøvde å søke på nicket ditt men fant deg ikkje...håper det går bra med deg..har du hatt el?

klem

Skrevet

Jeg tror det er veldig individuelt hvor raskt man blir gravid etter at man har mistet. Jeg hadde en SA i januar 07 og ble gravid igjen i aug 07. Måtte desverre avbryte det svangerskapet i uke 18 pga misdannelser. Har ennå ikke lykkes å blir gravid etter det. Som vi ser av innleggene er dette svært varierende.

• 2 uker senere...
Skrevet

mistet i sa i uke fire i feb, og har enda ikke fått igjen mensen..

håper jeg snart blir gravid igjen.. sukk :/ forferdelig å gå rundt og vente..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...