Gå til innhold

Hvor raskt ble dere gravide igjen?

Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Takk - jeg venter på mensen (måtte det i følge gyn./legen) etter en sa.

For smøre meg med tålmodighet, å høre på legen.

Jeg er overasket over hvor vanlig sa/ma er, men det er jo ingen som prater eller forteller om det, men når man hører hvor vanlig det er og hvor fort og hvor bra det går å bli gravid igjen, blir livet mye enklere igjen..

Så takk - dere gir meg håpe, og så deilig å høre et det ser ut som om alt gåt bra nå - lykke lykke til jenter!

Annonse

Hei du!

Jeg hadde en SA 14 desember var da 11+2 på vei. Vi ble også anbefalt å vente en mens (for å være sikker på at alt er ute, noen mener det er for lettere å beregne termin- ikke vet jeg). Vi hadde sex uten å tenke på EL, men jeg fikk mens. Nå har jeg IKM på torsdag 7 februar. For min del kan jeg bli smårar i hodet av dette - Håper virkelig at vi lykkes! Lykke til til dere andre der ute også!

Hei

Melder meg inn her. Har hatt 2 MA, en i september og en nå i beg. av januar. Gynekologen min sa at vi burde ha en menstruasjon før vi prøvde å bli gravid, men i dag så jeg antydning til strek på graviditetstesten så jeg tror kanskje jeg ikke har fulgt det rådet. Godt å se at det er så mange andre som har gjort det samme. Etter to MA har jeg ikke akkurat lyst til å gjøre noe galt. Krysser fingrene! Etter min første MA ble jeg gravid etter to måneder, så det virker som om vi er ekstra fruktbare rett etter. Det må jo bety at kroppen også kan takle det. Ellers hadde vi vel ikke fått det til så lett?

Jeg ble gravid ca 3 uker etter en SA jeg også. Legen fant ut at jeg hadde PCO så jeg fikk piller for å få mensen så ble jeg satt på pergotime. Han mente det ikke var noen grunn til å vente på min vanlige mens. Nå løper en liten tulle på 11 mnd rundt i stua, så jeg var heldig:)

vi prøvde å bli gravide i fem år uten hell. da jeg endelig ble gravid mistet jeg babyen rundt uke 8, og legen sa vi skulle vente i 3 mnd før vi forsøkte igjen, men så ble jeg gravid bare en mnd etter SA og utskrapning. enten utskrapningen gjorde det lettere for et egg å feste seg, eller hormonene hjalp godt til vet jeg ikke, men det er jo rart at det skulle gå så fort, når vi hadde forsøkt så lenge før den SA.....

• 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...