Gå til innhold

Temperatur/vær i Florida - noen som vet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har (endelig - etter et halvt år) bestemt oss for å gifte oss i USA, i Florida...men når på året? Er det ok vær i februar, mars, april for eks? Vil ikke være der på den varmeste tiden, men må jo være varmt og fint da...;o)

Skrevet

Ja, stort sett fint, litt kjølig om natten i de nordligste delene frem til uti mars. Gå på weather.com, søk på tilfeldig by i Florida, se på averages.

Skrevet

Var der i Des i 2006, bortsett fra en orkan og litt regn, saa var det ellers fint. Sol og passe temp. Ikke for varmt, litt kaldt i bassenget men godt aa sole seg osv ;-)

Sjefen er fra Florida, og han sier det kommer litt an paa hvor dere skal i Florida?? Langs kysten eller innlandet??

Skrevet

Det spørs jo litt hvor i Florida da?

Bodde i Orlando i 1 år. Hadde familie på besøk fra Norge i februar, og de gikk i shorts og skjørt hele tiden, mens jeg gjerne tok på meg en bukse.. Hadde jo bodd der en stund så var mer vandt til været..

Blir litt kjøligere på kvelden, men ikke kaldt på noen måte altså..

Ville ikke dratt dit fra mai-september, da koker det!

Skrevet

Orlando. Var der selv i sept en gang, og da var det forholdsvis varmt, men grått (hadde nettopp vært storm), så vil jo unngå sånt vær da;o)

Skrevet

Jepp, er Orlando vi skal til. Høres bra ut:o) Nei, jeg regnet nesten med at høysesongen var i mai og utover, så vil unngå den.

Skrevet

Oi! Hvor varmt mener du med koker? Vi skal dit i mai/juni...

Skrevet

Sitter i Florida nå og idag er ingen fin dag til dette iallfall, he he.

Regn. vind og skikkelig surt Bergens-vær.

Men det blir bra og varmt i Mars og mer og mer trope etter det. Men selv om det bare er januar er luftfuktigheten allerede høy, så den blir jo verre og verre også.

Kan være heldig å møte på strollende norsk sommer i januar og februar, men fra mars er det sikrere. Da begynner vist badetempraturene å vise seg også.

Skrevet

Tenkte på deg i dag, faktisk - om dere hadde kommet dere på plass i Florida enda:o) Kanskje vi satser på noe i mars-april da:o)

Skrevet

Joda vi er på plass :o)

Skrevet

Håper dere kommer til å trives da:o)

Skrevet

Mars og april er det beste månedene i Florida, skjønt:-)

September.oktober er bra, men hurricaneseason:-( Men det er sjelden et problem i Orlando da. Des, januar s kan det godt være kuldegrader, som i år. Fra mai og utover begynner det å bli hett, verst er juli og august. Jeg synes det er deilig året rundt...sukk, *vil tilbake til Orlando*

Skrevet

Da går vi for det:o) Whiiii!!!! Da er det jo bare litt over ett år til i såfall:o))) Bestemte oss for å gifte oss der i går, så har ikke hørt med hele familien om de blir med enda, men håper det. Mamma, pappa, søsteren min og hennes samboer er i allefall med:o)

Skrevet

Ja, gå for april! For en god ide, det var det vi skulle gjort også. Hadde et topp bryllup, angrer ikke, men det der hørtes deilig ut!

Tror nok vi skal på ferie dit til neste år vi også. Har ikke vært der siden, oy 2002! Årene går jaggu fort. (har bodd der selv, og har nær familie der)

Skrevet

Over tredve grader med veldig høy luftfuktighet. Kan komme opp i enda varmere enn det, spesielt i juli og august.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...