Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i gang med sprøyter for 2. icsi-forsøk nå, og uttak blir i slutten av uke 4. Er jo spent, men har liksom mista trua på at dette kan gå. Gikk jo ikke sist, enda alle på klinikken sa jeg fikk satt inn et perfekt embryo.

Men så i går, fikk vi invitasjon til bryllup i USA i oktober!! Så da har jeg på en måte noe å glede meg til likevel. Hvis det ikke blir baby nå heller så blir det en super tur til høsten!! Og hvis det blir baby kan vi jo ikke dra i bryllup!

Ikke at dette kan sammenlignes på noen måte, men her gjelder det jammen å se "de små gleder!"

Ingen andre som er noenlunde likt i løypa som meg nå vel??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Ligger kanskje nesten likt med deg.

Skal til kontroll i dag etter 3 uker på spray.

Hvis den cysten jeg tømte for en uke siden ikke har kommet tilbake så skal jeg begynne på sprøyter i dag, og da blir det uttak i begynnelsen av uke 5

Er også på 2 icsi, fikk også et såkalt perfekt egg sist gang + to perfekte egg på fryseforsøket, men no luck.

Skal spandere på meg en ferie hvis dette forsøket går i vasken, må ha noe å glede seg til som du sier.

Skrevet

Spennende! Håper du kan starte med sprøytene da!

Hvor holder du til igjen? Vi er i Trondheim, på Medicus (privat).

Har du satt inn de 2 fryseeggene? Vi fikk også 2 egg på frys etter 1. forsøk (helt likt med dere!!), men de ville ikke gjøre fryseforsøk hos oss nå, men heller ta hele runden på nytt for å se om det kunne bli noen flere. Er vel sikkert lurt det da, i tilfelle de ikke tåler opptining.

Håper du slipper ferie da!!;) eller, hvis det går denne gangen er det jo virkelig verdt å feire med en ferie det også, men kanskje ikke en 9-timers flytur.

Tvi-tvi for deg!!!

Skrevet

Holder til i Oslo, på Aleris som også er privat.

Fikk 6 egg på frys på første forsøk, måtte tine 3 stk for å få inn 2 da ett døde under opptining.

Har kjøpt kontrakt med 3 icsi + en frys så nå blir det vanlige forsøk og oppsamling i fryseren som jeg eventuellt må betale for senere hvis det trengs.

Håper selvfølgelig jeg ikke trenger mange forsøk før den sitter, men man vet jo aldri.

Enig med legen i at det er smart å samle opp til du har fler på frys, kjedelig å få et forsøk avbrutt fordi det bare er to der og ingen overlever.

Slapp liksom å engste meg når jeg visste at jeg hadde 6 egg på forrige forsøk.

Håper også jeg slipper ferie, og at du slipper å være med på bryllup, hehe ,selv om det er veldig moro og ihvertfall når det blir en liten ferie ut av det i tillegg.

Var i USA + cruise i Karibien på bryllupsreisen min i 2006, og det var helt konge.

Skal vi satse på at vi slipper å rømme landet etter denne runden ?

hadde jo vært knall å slippe å pakke kofferten og heller være hjemme med kvalme, tretthet og klær som stadig krymper !!

Masse lykke til.

Skrevet

Hehe, det var moro å "snakke" med deg, du har bra humor!! Og er det noe vi trenger er det jo litt galgenhumor.

Jepp, vi satser på en vår/sommer der vi er kvalme og uopplagte, framfor ekle ferier og bryllup!!

Skrevet

Takk det samme.

Da sier vi det sånn;

positiv test, ingen pakking

Skrevet

Hei på dere!

Ja det er viktig å glede seg til andre ting også! Men nå skal jo dere glede dere til å bli kvalm og sånn;-) Hadde som dere mislykka 1. icsi forsøk før jul, og skal igang med et nytt forsøk snart. Skal bare vente på mensen:-)

Så da får vi håpe at alle gode ting er to!! Og at det lykkes for oss alle snart! Det har vi pinadø fortjent!!!

Vi bestilte hotelltur til Gøteborg i går, godt å komme seg litt bort før vi setter igang igjen!!

Lykke til jenter!

Klem

Skrevet

Det er godt du/dere er i gang igjen. Alle gode ting er to, og USA tur kan dere ta en annen gang..... :-)

Jeg bare venter på å komme i gang igjen jeg også. Har 2 egg i fryseren, men jeg har fortsatt igjen hcg etter forrige runde, så jeg må ha den i 0 før vi får starte opp igjen. (Den er nede i 10 nå). Håper det skjer snart, og at vi kan holde følge denne gangen også. Hele veien ut 3.trimester.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...