Gå til innhold

endelig=)


miss_s

Anbefalte innlegg

ja endelig akkurart to uker på dagen over kom Mathias/matias til verden=) var en lang gutt=)54 lang og 3910 stor..=) vi ble på sykehuset nesten enn hel uke for han fikk en infesksjon bare et par timer etter fødslen så det var veldig kjedelig,men nå er han frisk og fin=) og jeg er lykkelig og glad for å se han=) meg og min samboer er litt uenige om hvordan vi skal stave mathias/matias hehe=) hva syntes dere er finest navn??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer! Fint navn dere har valgt. Jeg tror at uansett hvordan dere velger å skrive navnet, må han si: "med eller uten h". Jeg tror jeg hadde valgt med h.

Lykke til som nybakt mamma!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!!! Så koselig! Tenker det var deilig å komme hjem etter en hel uke på sykehuset! men er jo trygt at de følger en godt opp.. Synes også kanskje at navnet er finest med h'en, men det er kanskje fordi det er den varianten jeg er vant til.. Uansett så er navnet veldig fint! :o) kos deg masse med din nye familie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med gutten - som kanskje får en navnebror hos oss (hvis vi får gutt blir det en Mathias..) FINT NAVN =D

Kos dere nå, med lille tassen. Heldige dere..! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja er veldig glad og lykkelig som endelig har fått han tilverden=) jeg vil og ha h i navnet,men samboeren min vil ikke ha det.. =) men er over 8000 mathiaser i norge, 800 med bare en t og 300 med to tt(mattias) skal ikke være lett å velge,men men...vi finner nok ut av det...=) takk for gratilasjonene....dere burde alle bare glede dere...=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...