Gå til innhold

Noen som har erfaring/vet noe om hulfot?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått diagnosen hulfot.

Det er grunnen til de store smertene i føttene mine. Skal i første omgang få såler.

Jeg har en nerveknute på hver akillessene. Dette er smertefullt.

Noen andre som har hatt slike plager. Hvordan ble dere kvitt smerten. Ble dere kvitt smerten i det hele tatt.

Blir ikke smerten borte, så kan det opereres. Noen som har gjort dette?

Noen gode råd?????

Fortsetter under...

Skrevet

dytter

Skrevet

huffda synd å lese at du har hulfot :(

vet ikke så mye om det men kan si at jeg har operert akkilisene mine 2 ganger pga mitt handikap i bena mine

men jeg forlenget akkilisene sist gang med 2 cm og da brukte de grisesener har jeg hørt siden grisen og mennesker er like der med sener..

ønsker deg god bedring håper de finner en løsning slik at du ikke har så mye vondt..

klem

Skrevet

Takk takk. Det tar jo nesten livet av en til tider.

Jeg har noen symptomer på en muskelsykdom som heter CMT. Jeg har bedt om time hos lege som evt kan sende meg videre på riktige undersøkelser. Jeg håper det bare er tilfeldigheter.

Skrevet

ser at du skriver at du kanskje skal få noen såler ? er det fotsenger du skal få da?? det har jeg hatt skjønner du, men da må jeg gå med spesielle sko fra ortopediteknikkern, skoa er greie nok de, men jeg foretrekker de skoa jeg kan bruke uten fotsengene i...

kan du ikke be legen din skrive ut en hendvendelse til en nevrolog da??

klem

Skrevet

ja, fotsenger....

håper skoa er fine! Bruker stort sett eccosko.

Skal be om time til EMG eller hva det heter.

Men disse fotsengene skulle visst gjøre underverker.

Annonse

Skrevet

noen fler?

• 2 år senere...
Gjest summerbee
Skrevet

Ser det er en stund siden du har vært pålogget her, men svarer alikevel. Jeg har hulfot. Har vært hos ortoped nå pga at jeg trenger sko/såler. Da sa han at jeg mest sansynlig har cmt og mente jeg burde ta kontakt med en nevrolog for å få det bekreftet.

Jeg har ikke vondt, men går ustødig og noen syntes nok jeg går litt rart. Er nå gravid og snart 7 mnd på vei. Lurer veldig på hvordan din graviditet har vært og om fødsel og tiden etterpå har gått bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...