Gå til innhold

kan dere gi meg et tips til en gave til noen som har flyttet inn i nytt hus....

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan jo gi blomster,men har sååå lyst til å klare å komme opp med noe mere kreativt lissom.

tips mottas med stooor takk :-)

Fortsetter under...

Skrevet

Bilder, lysestaker av kreativ karakter, duker, kjøkkenhåndkle der du har applikert selv noe kreativt. Lag en blomsterdekorasjon selv, mye morsommere enn og bestille en! Bildetrykk, kjøp da lerretsrammer, finn på noe du kan trykke på dem og vips har du en genial presang som ikke fåes kjøpt i en butikk! Har selv gjort det med stor glede for mottakeren!

Gjest irismor
Skrevet

Tja kjøp en bøtte i en kul farge. Fyll den med vaskemidler, dander klutene litt morsomt ( feks som blomster)

Eller kjøp bøtte, langkost og kluter i forskjellige str og varianter. Fyll bøtta med isopor eller noe annet som gjør at langkosten står støtt.

Sett langkosten nedi bøtta med skaftet. Dekorer nalen på langkosten med kluter og div. Får du tak i grønne kluter så dander som blader.

Da blir det en palme som bekjemper støv. =)

Skrevet

Når vi gjekk fra leilighet til hus følte jeg at alle vinduene mine var tomme.

Ønsket meg litt høye pyntegjenstander. (Ikke noe jeg gjekk ut å fortalte altså)

Skrevet

en helt herlig dansk tradisjon jeg alltid følger: grovt brød og salt! Kjøper altid dyrt deilig nybakt brød og Maldonsalt. Hvis en vil ta i litt ekstra kan en kjøpe en flott saltkvern.

Og blomster!

Pynteting etc kjøper jeg aldri til andre. Det er for vanskelig.Smaken er som baken.

En annen ting er sånn skobørster ( pinnsvin etc ) til å ha utenfor døra.

Skrevet

Pynteting kan være gambling om du ikke er bombesikker på at din mottaker liker dte samme som deg. Blomster er ok. Grønne planter synes jeg er hyggeligere, de varer jo mer enn en liten uke:)

Annonse

Skrevet

Hvis man har vært voksen noen år, har man som regel nok lysestaker og vaser og dill.

Lys, servietter og te er en forbruksvare som kan være hyggelig å få. Eller man kan gå sammen flere og kjøpe noe å ha på veggen (hvis man kjenner smaken godt nok)

Skrevet

Jeg ville ALDRI kjøpt pynteting eller bilder hvis du ikke er bombesikker på at de liker det.

En grønn plante (hvis de liker det) eller en blomsterbukett, evt. vin ville jeg gitt!

Skrevet

Ikke pynteting som ikke kan brukes opp. Bare om du virkelig kjenner smaken.

Gavekort på interiør butikk som du vet de liker. Slå dere sammen mange.

Ellers er jo alkohol alltid bra. Sprudlevann?

Kjøkkenting er jo bra.

Skrevet

Grønne planter, blomster, vin eller musserende er veldig hyggelig å få, vi fikk en del av det etter vi flyttet inn i nytt hus i høst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...