Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #2 Skrevet 18. januar 2008 Akkurat i disse dager, har det skjedd noe kjemperart og kult; i stedet for å slite meg gjennom dagene, være totalt tappet for krefter og føle absolutt alt som et ork, føler jeg meg skikkelig klar i hodet, full av pågangsmot og veldig løsningsorientert. OK, jeg klarer fortsatt såvidt å gå, sjangler rundt som en gammel fyllikk, har nettopp blitt bra, etter å ha vima rundt i noen uker med brist i et ribbein, detter jo for et godt ord... MEN jeg har bestilt en piggekjelke, som jeg gleder meg sinnsykt til å prøve, har planer om hvordan jeg skal lage en "terreng-rullator" av trehjuls-joggevogna, som lillegutt begynner å bli for stor til, og rullatoren jeg har stående under trappa, som jeg bare ikke klarer å bruke, t.o.m. folk med MS kan være litt forfengelige, og så har jeg kjempelyst til å begynne med rullestol-pigging, er dødslei av å slepe meg rundt som en gammel snegle, vil holde på med et eller annet, som får meg til å føle meg litt sprek, og som går litt fort.... Mange vil kanskje tenke at rullatorer og rullestoler høres kjempedeprimerende ut, men et fysisk handikapp kan man leve med på en grei måte, å være utmattet og deprimert er verre.... Så takk som spør! Nå for tiden, egentlig ikke så verst!
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2008 #3 Skrevet 23. januar 2008 ...her går det mye bedre. Formen er på vei oppover etter lang tid nede.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #4 Skrevet 5. mars 2008 Veldig mye opp og ned, deprimerende Hoff. JEG HATER MS!!!!!!!!! klem til dere:-)
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2008 #6 Skrevet 13. mars 2008 Vi kunne ikke lagd et eget forum her da som det er litt mer aktivitet på ang MS?
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #8 Skrevet 19. oktober 2009 heisann! oppdaget nettopp dere ;o) Jeg har også MS. Mamma til tre gutta på 9, 6 1/2 og 1år. jeg er uføretrygdet. Men har ikke så ille MS som mange andre. Jeg sliter kognitivt, i perioder værre enn andre.. Ellers så er det mest smerter..akkurat nå driver knivene og kjøre seg inn og ut av låret mitt ( AU AU!! Ellers så har jeg en del opp og ned perioder med angst of depresjon, og på toppen av alt har jeg fibromyalgi. MEN, jeg elsker og være mamma fordet! Slitsomt?--JA! Men så absolutt verdt vær en tåre!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå