Gå til innhold

Hjelp...

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en xtype.. som alltid har vært der for.. sikkert 5 år siden vi var sammen.. å 1 år siden vi sist hadde sex...

Nå er jeg gravid me en annen.. som jeg holdt på med...eller var i forhold med... Hele tiden har xen min tatt kontakt.. og vært grei...

Han er spesielt flink til å holde kontakt når jeg har type eller noe på gang... med noen.. (har bare hatt 2 forhold etter han)

Han har aldri hatt noen etter meg...

Så plutselig nå.. når jeg fortalte han jeg skulle bli alenemor.. å at han andre hadde gått fra meg.. Gidder han ikke svare en gang...

Er det sånn at mannfolk tenker.. de vil ha de de ikke kan få eller hva?

Det er jo nå jeg trenger han mest som venn..

Bør jeg bare gi faaaaen i han når han er sånn? Tror han har blokka meg fra msn .. å han svarer ALDRI på tlf el mel. Å jeg vett han ikke har truffet en ny.. (lite nabolag) :)

Gi meg rååååååd:)

Fortsetter under...

Hmm, tricky den der...er det sånn at du bare vil ha han som venn, eller ligger det mer i kortene? Menn har en egen evne til å gjemme seg i sånne situasjoner. Du kan jo prøve å ikke ta kontakt med han på en stund? Om du viser deg sterk og selvstendig, kan det være det ordner seg. Det kan jo være han er redd for å måtte ta et ansvar som ikke er hans? Sier ikke at du tenker sånn- men det er var måten menn fungerer på da.. uansett-lykke til med alt, alt ordner seg for snille jenter:)

Ja kanskje du sier noe der.. Mannfolk vil ikke ha noen som legger ser på dem.. altså støtter seg til dem.. da blir det formye stress..

Kan vær han ønsker jeg skal være på egne ben å er redd for å måtte ta på seg et ansvar som ikke er hans..

Da skal jeg ikke kontakte han på en stund da.. siden han er sånn.. så får vi se hva fremtiden bringer..

Men fra min side... ønsker jeg bare vennskap.. har jo alltid vært...venner liksom..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...