Andrebolleiovnen Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 Halla jenter:D Utrolig koselig å treffe dere Rosered Anne_E Tomine29 LilleKikki Honningbolla Bim treffet varte i 4,5 time, og anbefales å prøves av flere andre bimmerer:) Vi har allerede satt opp nytt treff 13 februar for junimammaer i Lillestrøm omegn, så det er bare å melde seg på for de som vil bli med:) Tomine29: Send meg en priv melding, så kan vi treffes på dagtid:)
Junigull 08 + julispire Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 ja, det var supert!! Hadde veldig mye å mye å snakke om alle sammen, både om ting som hender inne og ute av magen, så det er en knall fin juni-gjeng. Bare hyggelig om fler vil være med!!! Ser frem til neste treff!
Anne_E Skrevet 17. januar 2008 #3 Skrevet 17. januar 2008 det var en kjempekoselig kveld! gleder meg allerede til neste treff!
Tomine29-Høygravid:-) Skrevet 17. januar 2008 #4 Skrevet 17. januar 2008 Det var kjempehyggelig, hadde jo så mye å prate om. Gleder meg til neste treff:-)
Andrebolleiovnen Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. januar 2008 Kan nesten ikke vente jeg:) hehe Et før på dagtid for de som kan det eller? Er jo sykmeldt minst en måned til jeg nå, og kjeder meg!!! hehe
lille er født:) Skrevet 18. januar 2008 #6 Skrevet 18. januar 2008 Hei! Jeg beklager at jeg ikke dukka opp, var på jobb og ble dårlig så jeg kom meg ingensteder når jeg endelig kom hjem. Ble forsent å gi beskjed også. Men neste gang kommer jeg også håper jeg:)
Andrebolleiovnen Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 18. januar 2008 Luna79, huff da. Velkommen neste gang da vettu:)
rosered Skrevet 18. januar 2008 #8 Skrevet 18. januar 2008 Slenger meg på og sier takk for en hyggelig kveld:) Gleder meg til neste treff:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå