Gå til innhold

Begynnt å handle noe?


Puumi

Anbefalte innlegg

Heisann jenter :)

Vet det er litt tidlig, å at man kanskje burde vente til iallefall uke 12.... er det noen av dere som har begynnt å handle inn noe babyting , klær,utstyr, pusse opp barnerom etc?? føler for fokus på noe annet enn kroppen og formen, er kvalm å øm....men det er nesten snakket ihjel for min del.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blir ikke mye shopping her, tror jeg. Har det meste fra eldstemann som er 20 mnd. Ikke vil vi vite kjønn heller, så da blir det i så fall handling etter fødselen....hehe. Skal kjøpe ny vogn, da (siden vogna til eldste blir brukt som sovevogn i b.hagen), men det er ikke noe å stresse med.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okei :) greit at dere har fra før, dette er første barnet vårt, men mamma har spart mye både fra jeg va liten og søsteren min ( ikke utgulpa bodyer osv, hehe...) men litt pene kjoler å voksipose osv... :)

men er beredt på å kjøpe vogn osv brukt kanskje, selv om vi er pengesterke...er ikke så opptatt av status.... :)

jeg er også bare i uke 7, så har god tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh joda, har masse babytøy allerede, etter barna til søstra mi. Når vi er ute å reiser blir det stadig noen bamser, en body og litt småtteri - selv er vi prøvere og har kanskje nettopp fått gull-egget - men det gleder å kjøpe inn litt småtteri....kan jo bare gi det bort om vi aldri får barn. Ser ikke noe galt i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 12+6 i dag men jeg har ikke begynt å handle noe enda.. Jeg vil vente til jeg har vært på UL sånn at jeg vet hvilket kjønn det er.. blir det jente blir det mye handling.. alle vennindene mine har fått gutter.. tihi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 12 uker på vei imorgen:) Har kjøpt ett par bodyer og en kosedress selv om det ennå er tidli;)

Har også bjynt å se på vogn, bilstol og stellekommode. Siden det er så dyrt med alt dette her, så tror jeg ikke det blir så lenge til vi bjynder å kjøpe inn litt utstyr. Slik att vi kan kjøpe litt på hver lønning, og ikke alt på en gang. Dessuten er det jo veldig kosli også da:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 11+1 i dag, og begynner å virkelig tro at dette kommer til å gå fint. Derfor har jeg kjøpt garn og strikkeoppskrift. Trenger nok den tida jeg kan få på å fomle meg gjennom ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei,det tørr jeg ikke gjøre så tidlig.Vet at hvis det skulle gå galt,så klarer jeg ikke å bruke de tingene jeg har kjøpt til dette barnet til et evt annet barn,så jeg venter til jeg har kommet til grensen der barnet kan ha sjangse for å overleve utenfor mors liv,dvs uke 23.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff jeg er visst veldig egoistisk for jeg har bare kjøpt mangen flotte mammaklær på salg...har lyst å se så fin ut som mulig når jeg går gravid:)

 

Jeg våger ikke å kjøpe noe til spiren enda...er i uke 10 og klarer ikke å slappe helt av før jeg har vært hos legen om noen dager.

 

Jeg synes jeg har vært vågal som har kjøpt mammaklær.

Men hvor tidlig en skal kjøpe ting og klær er vel opp til hver enkelt. Har ei venninne som allerde har kjøpt barnevogn og hun er ikke gravid en gang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt litt, to par sokker, en body og et par pysjer..det ble kjøpt den dagen jeg tok testen-ren sjokkterapi kan man vel si:) ellers venter jeg litt nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...