Gå til innhold

Phenamin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Legen vår har skrevet ut Phenamin til min 6 mnd gamle sønn som har mild allergi. Noen som har erfaringer med denne medisinen? Noen bivirkninger? Ble babyen trøtt, urolig, kvalm? Syns det er så skummelt å gi ham medisin når det er fare for så mange bivikninger.

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Vi fikk phenamin til jenta vår da hun var 5 måneder. Hun var sterkt angrepet av allergi og eksem... hun fikk phenamin morgen og kveld en tid. Ingen bivirkninger.

Prøv, så ser dere ;-) Lykke til . Jeg var også svært skeptisk, men dette gikk helt fint.

• 3 uker senere...
Skrevet

Noen kan oppleve noen litt ubehagelige bivirkninger av denne, så jeg vil anbefale dere å prøve dere forsiktig frem ;-)

Bruker denne til eldste vår, men kun når det er absolutt nødvendig.

• 3 uker senere...
Skrevet

Gutten min bruker denne, han er 5 år, og har ikke hatt noen bivirkninger. Phenamin er en av de eldste allergimedisinene som blir brukt og dermed også en av de mest utprøvde og tryggeste. Min gutt slapp å legge inn dren i øret takket være denne medisinen, det ble en stor bedring på et par mnd. Veldig fornøyd.

• 5 måneder senere...
Skrevet

Hei! ha en på 4 som bruker det.. han blir veldig trøtt..

Skrevet

Har brukt det på eldstemann da han var ganske liten, håpet på at han skulle bli trøtt av det, men merket ingen bivirkninger. Han har vært en sånn ungen som "aldri" sover.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...