Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 Legen vår har skrevet ut Phenamin til min 6 mnd gamle sønn som har mild allergi. Noen som har erfaringer med denne medisinen? Noen bivirkninger? Ble babyen trøtt, urolig, kvalm? Syns det er så skummelt å gi ham medisin når det er fare for så mange bivikninger.
Yulia Skrevet 17. februar 2008 #2 Skrevet 17. februar 2008 Hei! Vi fikk phenamin til jenta vår da hun var 5 måneder. Hun var sterkt angrepet av allergi og eksem... hun fikk phenamin morgen og kveld en tid. Ingen bivirkninger. Prøv, så ser dere ;-) Lykke til . Jeg var også svært skeptisk, men dette gikk helt fint.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 5. mars 2008 #3 Skrevet 5. mars 2008 Noen kan oppleve noen litt ubehagelige bivirkninger av denne, så jeg vil anbefale dere å prøve dere forsiktig frem ;-) Bruker denne til eldste vår, men kun når det er absolutt nødvendig.
Alenemoder1snart2er tobarnsmor Skrevet 23. mars 2008 #4 Skrevet 23. mars 2008 Gutten min bruker denne, han er 5 år, og har ikke hatt noen bivirkninger. Phenamin er en av de eldste allergimedisinene som blir brukt og dermed også en av de mest utprøvde og tryggeste. Min gutt slapp å legge inn dren i øret takket være denne medisinen, det ble en stor bedring på et par mnd. Veldig fornøyd.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2008 #5 Skrevet 7. september 2008 Hei! ha en på 4 som bruker det.. han blir veldig trøtt..
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 10. september 2008 #6 Skrevet 10. september 2008 Har brukt det på eldstemann da han var ganske liten, håpet på at han skulle bli trøtt av det, men merket ingen bivirkninger. Han har vært en sånn ungen som "aldri" sover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå