Gå til innhold

Trondheim, tvillingkveld St.Olav??

:Kiki

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her inne som skal på tvillingkveld på St.Olav?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har tenkt å hive oss med, men fikk ikke høre om noen konkrete datoer da vi var på kontroll i forrige uke. Har du fått vite når det er, eller?

Skrevet

Var ikke satt noen dato ennå da vi var der i går. Men de hadde en liste med 16 par som hadde meldt seg på. De skulle ringe rundt når de hadde bestemt dato. Men hun sa at hun trodde det ble i løpet av ett par uker.

Skrevet

Dette har ikke jeg fått med meg.. Hva går det ut på egentlig? Og hvor hang den lista. Rekker sikkert ikke bli med jeg nå hvis det var snakk om at det ble om noen uker..

Skrevet

Ja, vi tenkte oss ivei.. Venter bare på telefon fra St. Olavs..

Det var jordmor som spurte om jeg var interessert i å være med på tvillingkveld.

Var på kontroll på mandagen og da sa jordmor at de skulle begynne å ringe rundt, så da er vell kvelden like rundt hjørnet :)

Skrevet

Har ikke blitt fortalt noe om tvillingkveld jeg....... er 30 uker på vei nå. Når er det vanlig med sånt da?

Skrevet

Hum, det var jo rart.. Jeg har blitt spurt mange ganger om jeg har blitt skrevet opp på lista over tvillingkvelden.

Tror de har tvillingkveld når det er mange nok på listen..

Skrevet

Jeg måtta spørre selv.. Jordmor glemte å nevne det for oss. Men hvis dere ringer til St. Olav og sier at dere ikke står på den lista så setter de dere nok opp. :)

Det er en kveld for kommende tvillingforeldre der vi får info om fødsel, amming etc. Skal også få omvisning på føden.

Skrevet

Jeg har fått mine tvillinger, men det tilbudet om kveld fikk vi av jordmora på sykehuset. De skrev oss opp, og så ringte de senere da det var bestemt dato. Alle som var der var kommet til ca uke 30 i svangerskapet. En nyttig kveld var det forøvrig.

PS. gled dere. livet med tvillinger er herlig (strevsomt også, ja. men alldeles herlig)

Skrevet

skal på tvillingkveld på st. olavs 31. januar kl. 19- 22. 6. etg. på kvinneklinikken :)

er ihvertfall planen..stor fare for prematurfødsel her men satser på å prøve å knipe igjen til vi når tak i februaren ...

Skrevet

Hm, har de ringt deg, eller fikk du en dato når du var på kontroll? Jeg skal på kontroll på torsdagen, kanskje det blir 7. feb for vår del også?

Skrevet

Ble spurt om vi ville være med på tvillingkveld vi også. Vet ikke mer enn det. Er bare 21 uker på vei, så det kan kanskje hende de tar oss med litt senere da. Føler forresten at det er mye info som mangler fra St. Olavs jeg...

Skrevet

Hei!

Jeg ble også oppringt angående tvillingkveld nå på torsdag fra kl 19-22.

Det blir spennende :)

Skrevet

Jeg meldte meg på sist kontroll. De ringte da de visste datoen. Fortell at du vil være med på kvelden når du er på kontroll netse gang. Skal på kontroll på torsdag jeg også :)

Skrevet

Nå har de skrevet meg på liste også, så vi skal visst avgårde en kveld etter påske, vi, sånn i mars/april en gang. Termin er jo ikke før i slutten av mai, så det haster ikke, akkurat. Forhåpentligvis :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...