Gå til innhold

slanking og amming??


malla

Anbefalte innlegg

hei.. jeg driver og leser og leser rundt på nett men blir ikke noe klokere av det.. såjeg lurer på om det er noen av dere som kanskje kan svare meg.. jeg har ei jente på 11 uker nå åjeg fullammer.. det sies at amming er den beste slankingen men dette synes ikke å virke på meg.. endre kosthold fører bare til urolighet.så jeg bestilte meg noen piller på nett som skal redusere søt behov åøke forbrenning.. men da er spørsmålet: er dette noe jeg bør vente med til jeg er ferdig med og amme ? jeg har 16 kilo for mye å et fult kleskap med klær jeg ikke kommer inn i..å det har jeg ikke til til å vente med til jeg er ferdig og amme...de sier at turer med barnevogn også skal hjelpe men jeg har ikke gått ned et gram mer heller... så hva tror dere? er det farlig å ta slike tabletter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sliter med 15 kg for mye etter fødsel, Ideal vekt er 55-56 og det er 3 mnd siden fødsel. Jeg også fullammer og går ikke ned i vekt.

 

Gynekologen min sa at etter 4 mnd begynner ting å skje i kroppen, men jeg har tenkt å hjelpe kroppen litt jeg.

 

Har startet med 3 dagers kur i dag dvs. 3 dager på kur og spise vanlig i 4 så får vi jo se.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...