Gå til innhold

Jeg vet datoen jeg skal få mitt tredje barn!!

Anbefalte innlegg

Var og snakket med gynekolog på St Olav i dag. 5. mai er dagen da mitt tredje barn og første jente skal komme til verden.. Er så lenge til!! Har skikkelig tøffe dager for tiden, og skjønner ikke hvordan jeg skal komme meg dit, men jeg må jo bare.. Jeg kunne fremskynde det hvis jeg ville, men de anbefaler det jo ikke. Og jeg vil ikke ha henne ut før hun er klar heller..

Fikk se henne i dag også, og hun har det bare bra. Hun har midtlinjen i hjernen som Mikael manglet, og begge leppene hennes er intakte så det er ikke spaltebarn. Godt å se. Håper så sterkt at hun er en fighter som storebror og kommer ut sterk og frisk!

Litt snodig å sitte allerede nå med datoen for fødsel, men jeg synes også det er inderlig trygt og godt..

Fortsetter under...

Så godt at alt er bra med den lille da=) Men sjønner at du har det tøft også, skal jo bare mangle. Du har jo vært igjennom mye.

Sikkert rart å kjenne på at du har en fastsatt dato ja, men greit og kanskje. Blir det på St. Olavs? Ønsker deg iallefall lykke til, det går fint denne gangen. Håper ventetiden går fort for oss alle=) Mai høres litt langt unna ennå ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...