Gå til innhold

Noen som går og venter og vil ha BiM-treff i Tønsberg..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte bare lunch på Babels eller noe.. eller jobber dere alle på dagtid? Jeg har termin i februar (om 4-5 uker) men har sluttet å jobbe, så er veldig klar for et formiddagstreff dersom det er flere som kan!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er bare i min 13 uke, men har kjempelyst til å være med på en lunch om dere vil ha meg med=) Tirsdager og onsdager er de eneste dagene jeg ikke kan være med på formiddagen.. Ellers er jeg klar for det meste på dagtid=)

Skrevet

Jeg har ikke termin før i april, men er sykemeldt. Så jeg kan godt være med treff på dagtid. Jeg går til behandling for bekkenet noen formiddager, men burde klare å finne noen ledige tider.

Skrevet

Jeg vil gjerne være med på treff på Babels! Kan ikke mandager og onsdager, mens ellers passer det når som helst. Har termin 25. april.

Skrevet

Hei!

Da ser det ut til at det er man, tirs og ons som ikke går for folk.

Skal vi prøve Torsdag 31. jan eller torsdag 7. feb?

Det blir fort lunch-fullt på Babel, så er nok fordelaktig å møtes litt tidlig.. hva med 11 eller 1130?

Skrevet

Jeg har fri hver torsdag, så jeg kan være med på dette treffet.

Er bare 3 mnd på vei så jeg har ikke fått noe særlig med mage.

Får lete etter noen med mager da. Hvor ligger babels?

Skrevet

Jeg er med på treff, alle torsdager fremover passer for meg. 7. feb høres fint ut! :)

Skrevet

Jeg blir gjerne med på treff. Begge dager og tider passer.

Veldig stor mage her:)

Skrevet

Hva med treff på Babels 7. feb. kl 11.00? :)

Skrevet

Sorry folkens, jeg har fått så ille bekkenløsning derfor har jeg ikke fått vært her inne på lenge. Sliter med å komme meg ut, men anbefaler at dere setter opp treff likevel :) Jeg må se an fra dag til dag om jeg kommer meg ut, er i 39. uke nå og bekkenet styrer hverdagen.. :-(

Skrevet

Blir gjerne med på treff. Jobber i byen så jeg kan prøve å stikke av litt i pausen min. Er bare i uke 1, men som jeg skjønner er det flere som ikke har kommet så langt:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...