kanutteogkruttet Skrevet 16. januar 2008 #2 Skrevet 16. januar 2008 Kjekt med almanakk med egne bilder da... Må bare ha en sånn jeg
Lykke*Li Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. januar 2008 Send meg en PM hvis du får til å bestille a! hehehe;) Skjønte ikke hvordan jeg skulle gjøre det c
Gjest Skrevet 16. januar 2008 #6 Skrevet 16. januar 2008 Gå på nedlastning, last ned, lag, bestill?! Jeg får ikke prøvd engang for den støtter ikke operativsystemet mitt. (mac)
Lykke*Li Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 16. januar 2008 Jeg har lastet det ned og lagd den ferdig inne på programmet...Men kommer lissom ikke videre!
Gjest Skrevet 16. januar 2008 #11 Skrevet 16. januar 2008 Hm, siden jeg ikke engang får lastet det ned er jeg til liten hjelp, men på sidene deres står; Jeg har overført produktet med programvaren, hvordan får jeg bestilt? Hvis overføringen av produktet var vellykket, mottar du en e-post med bestillingsinstruksjoner. Ved å klikke på linken i e-posten sendes du til bestillingssiden din.
Gjest Skrevet 16. januar 2008 #12 Skrevet 16. januar 2008 Og ikke for å være pirkete her, men de har en egen siden der som heter hjelp asså
manonym Skrevet 16. januar 2008 #13 Skrevet 16. januar 2008 Hehe, komisk tillab, etter du skrev det så var det ingen som sa noe mer;) Lov å tenke litt selv ja? (hehe, selv om jeg gjør det samme ofte;))
Lykke*Li Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #14 Skrevet 17. januar 2008 Fikk det til til slutt!! Bare å ikke lagre den før du trykker "bestill"...Da er det bare å trykke i vei og det går "automatisk"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå