Gå til innhold

Reductil gir meg en metthetsfølelse, men jeg blir alltid søtsugen på kvelden..


Prøve"røra"2014

Anbefalte innlegg

Etter babyen er lagt, å jeg endelig får satt meg ned, så blir jeg så søtsugen..=/ Har klart å holde meg lenge nå da, spiste bare litt sjokolade i helgen, men langt fra så mye som før.

 

Hva koser dere dere med? Jeg spiser en del frukt/smoothe. Men noen som vet om noe annet sunt og godt?

 

Har dere en dag i uken dere spiser bare det dere har lyst på? Hehe hørte det var lurt å ikke nekte seg ALT godt..=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har det på samme måte, hele dagen går greit men på kvelden har jeg lyst på alt mulig. Har derfor gitt meg selv lov å spise hva jeg vil på lørdagskvelden. Men etter et godt måltid klarer jeg ikke så mye godteri allikevel. Men det hjelper meg de andre kveldene, når suget er stort vet jeg at på lørdag, da skal jeg spise. Fungerer veldig bra for meg, tror jeg ville fått en kjempesprekk og ødelagt slankekuren om jeg ikke skulle spist noe godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei hadde samme problemet selv men begynte med CLA med KROM i og det hjalp meg veldig, prøv det er iallefall ett tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe man kan ta ved siden av reductil? Det er vanlige krom tabletter eller er cla med krom en annen slankepille?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...