Gå til innhold

keisersnitt ved store sf-mål?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 2 uker igjen før termin... Å på de siste målingene ligger jeg langt over normalen (kurven- når de måle magen). Men siden jeg forsatt har 2 uker igjen... kan jeg ikke be dem sette igang fødselen før- visst barnet er modent å har festet seg.. Er jo lite vits måtte gå 2 uker til + kanskje 2 uker overtid for å så ta keisersnitt fordi ungen er for stor...

Nå vett jeg jo ikke om ungen er for stor da.. men målene sier jo det å jeg er ganske liten av meg- 159 og vanlig vekt 50 nå 57 -.-.. så noen som vett noe om dette`?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er bare 157 og regner med å få skikkelig svær mage.. Er 19 +1 nå.. Vi som er korte har jo mindre "plass" til babyen i forhold til en som er 180 høy, og dermed må jo nødvendigvis magen også bli stor.. Vil jo tro at jordmoren/legen din ville sagt noe om de reagerte på sf målene??? Ville snakket med dem om dette og hørt hva de mener, om det er mistanke om at babyen blir stor blir man vel sendt til vekstestimering.. Det trenger jo også ikke å være babyen som er stor, kanskje har du bare litt mye fostervann?

Skrevet

Jo da det kan stemme det... Men tenkte siden jeg er liten av vekst.. å alle i familien min er like små ville det jo være ganske stor mulighet for at jeg fikk et lite barn... bf er heller ikke større en vanlig liksom..

Kan jo også være fostervann.. får snakke med jordmor, skal der om 4 dager.

Takk for svar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...