☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 Skal flytte snart og tenker å vaske ned huset skikkelig, så jeg trenger masse rengjøringstips.... Absolutt alt skal rengjøres, alt fra gulv, tak, vinduer, ovn, kommfyr, vaskemaskin, micro, vifter, sluk etc, etc... Har dere noen tips?? Tusen, tusen takk til de som kan svare meg og ha en fortsatt kjempefin dag =) Klem fra
EnUndreneMor Skrevet 16. januar 2008 #2 Skrevet 16. januar 2008 kjøp pakke med fire forskjellige microfiber kluter på jysk di er geniale og alt blir skinnende rent. oxo kan du bruke sånn stålklut på komfyr oppå og inni.. da blie den perfekt.. så god som ny:) tak og vegger kan du vaske med grønnsåpe og litt salmiakk:D
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 16. januar 2008 #3 Skrevet 16. januar 2008 En klut + JIF skurekrem og den blir som ny )
litakine og Theodor Skrevet 16. januar 2008 #4 Skrevet 16. januar 2008 sånn stålball mener du vel siste samurai? det er mitt beste tips og. avispapir og vann på vinduer, og evetuelt ovnsdør
2 søte småpiker Skrevet 16. januar 2008 #5 Skrevet 16. januar 2008 Hei hei! Det aller beste til vasken er etter min mening universalstein. Fåes kjøpt på boligmesser i de store byene et par ganger i året, vet ikke om det selges i noen dagligvarebutikker.Det er altså helt fantastisk, og blir skinnende reint.
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 16. januar 2008 #6 Skrevet 16. januar 2008 Hei! Sun oppvask(maskin)middel gjør kummene skinnende blanke. Klorin er mitt beste tips til vask og toalett. Ta viftene fra ovnen i oppvaskmaskinen, plumbo og salmiakk i slukene, zalo til vinduene og dra av med nal, mr. muscle har en egen ovnrens - den syns jeg var god! Lykke til!
EnUndreneMor Skrevet 16. januar 2008 #7 Skrevet 16. januar 2008 ja stål klut.. blit drit fint etteråp:) komfyren vår så helt ny ut.. først den så en ren klut over.. skinnende ren:)
~~DoraDora~~ Skrevet 16. januar 2008 #8 Skrevet 16. januar 2008 Jeg pleier å helle litt plumbo i vasken, og fylle opp med vann. Tar så ut sluken og lar vannet renne ned. Det løser opp all skitt i vasken og i rørsystemet. (OBS!!!! Pass på å ikke få hudkontakt med middelet) Zinkvasken blir skinnende blank :-)
FruTennplugg+guttepluggene Skrevet 16. januar 2008 #10 Skrevet 16. januar 2008 det enkleste og beste for å få en vask ren er å strø over oppvaskpulver(eller kryst en tablett) ta over med børste og varmt vann, voila!! litt pulver i en kaffekanne gjør den også ren og fin .o)
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 16. januar 2008 #11 Skrevet 16. januar 2008 gulv: vaskes til slutt med vann og grønsåpe/annen såpe alt etter hvilken type gulv det er tak/vegg: tørmoppes, ta evt flekker med vanlig såpe/grønsåpe og klut vinduer: jif vindusvask, ta på med klut, dra av med nal. puss med avispapir ovn: puss døren med avispapir og aske komfyr: mr muscle inni, jif skurekrem utenpå. er det keramisk topp, kjøpe mr muscle rens for platetopper vaskemaskin: kjør en vask på 90 med vaskemiddel uten klær oppvaskemaskin: kjør en vanlig vask på vanlig program micro: vask med jif skurekrem vifter: kjør filter i oppvaskemaskin sluk: vask med jif skurekrem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå