Gå til innhold

festeblødning, gravid?


nummer2påvei

Anbefalte innlegg

 

har hatt (ikke blødning) men rosa utflod en å annen gang når jeg har vært på do de siste tre dagene.. idag prøvde jeg en cb og regnet med det var for tidlig, men skal på tur i helgen så trenger å vite om jeg kunne drikke. På den idag fikk jeg en ulrta svakt pluss tegn!?! er dette tidlig eller kan det være en såkalt skyggestrek? og va er det? fikk "feste blødningen" (hvis det er det) på mandag første gang...

 

spent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er jo noen dager til helga enda da..siden du fikk en super svak en idag, så kan du jo teste på fredagsmorgen..se hva du får frem da..da er det mestsannynelig litt tydligere..

Aldri hatt festeblødning, men godt mulig du hadde det :) egget fester seg som regel mellom 6-8 dager etter eggløsning..så stemmer jo sånn omtrent da :)

 

Men ta en test fredags morgenen du..da er det 3 dager før..og litt støre sjanse å få en skikkelig positiv test ikke bare en er det en strek? eller bruk en cb digital..da slipper du å tyde testen selv..kan brukes opp til 4 dager før IKM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har i utgangspungtet ikm på min 43 dagers lange syklus på tirsdag. men tror jeg hadde eggløsning tildligere, altså på lørdag. og da blir det 3 dager før ikm??

 

har ikke ømme bryster som sist gang, men stikker utrolig mye i magen, trøtt, tørr og ekkel i munnen, dårlig matlyst....(mange like ting som sist)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tror jeg må ta en på fredag;) er så typisk!hehe, skal egentli på "feste helg" ilag med en stor gjeng. blir nok rolig på meg nå da.hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikm neste torsdag jeg og skal i selskap med mye drikking.....nå på lørdag....er så i tvil på hva jeg skal gjøre......

 

er det sant at fosteret ikke blir påvirket av alkoholen før navlestrengen er dannet????

 

jeg kommer til å drikke et par tre øl i saaaakte tempo så jeg holder med det hele kvelden.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke:S lurer jeg også!! er vanskelig dette, for har jo trodd dette før og da har det ikke vært(untatt i sept da jeg var gravid og mistet:() kanskje du kan lage en diskusjon på det? sikkert noen som vet noe om det:)

 

vanskelig situasjon!!:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alkohol øker sannsynligheten for spontanabort - og kan visst hemme barnets utvikling - også tidlig i svangerskapet. Så hvis du tror du er gravid kan de kanskje være lurt å feste litt forsiktig iallefall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm vil jo ikke ta den sjansen.....men å dra og ha en kjip unskyldning om at jeg ikke kan drikke pga et eller annet orker jeg ikke....kanskje må være hjemme da...hm tenke tenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...