Gå til innhold

albyl-e?


jippii

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har akkurat blitt satt på albyl-e av min spesialist. Mistet i MA for nesten 3 måneder siden, er nå gravid i uke 9. Har en litt spesiell sykdom, og legen min mente at det bare var fordeler med å gå på albyl-e.

 

Derfor lurer jeg på om det er flere her inne som går på albyl-e? noen med erfaringer? Bivirkninger o.l.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg har protein-S mangel, tilstand som øker risikoen for blodpropp. Har mistet 4 ganger, men etter å begynt på albyl-e har jeg fått 2 friske barn, å er gravid med nr, 3, som vi også håper det skal gå bra med :-)

Bruker albyl-e fram til uke 32, da går jeg over til fragminsprøyter.

Eneste bivirkning er at jeg får lettere blåmerker en ellers. Så her er det bare positive erfaringer! Er glad og takknemlig for å ha funnet vår "oppskift" på hvordan jeg kan fullføre svangerskap, å sitte igjen som mamma til slutt!

Håper at dette er det som skal til for at det går bra med deg også! Masse lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går på albyl-e pga at jeg har mistet de siste gangene. Har ikke noen spesiell sykdom som jeg vet om, men legen sa at det ikke var noen negative ting med å prøve albyl-e. Er nå i uke 11 skal på ultralyd på fredag. Så håper alt står vel til inni magen. Var på UL i uke 7 og tidlig i uke 10 og da så alt bra ut.

 

Så ser foreløpig ut som dette kun har hatt positiv virkning for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...