Suretær Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 Skal til samtale på klinikken i morgen, vi vil etter to mislykkede insiminasjonsforsøk videre til IVF. Blir spennede dette her, men får helt angst av å lese om alle som synes uttaket er så vondt. Noen som ikke synes det var så ille ??
lita78ღ Skrevet 16. januar 2008 #2 Skrevet 16. januar 2008 Jeg synes ikke det er så ille!! Og jeg har gjort det tre ganger.... Gruer meg ikke i det hele tatt til mitt fjerde neste uke. Får masse medisiner, så "flyter" godt der jeg ligger. Kjenner stikket, men det er over på et blunk:-) Selvfølgelig forskjellig hvordan man opplever dette. Av forskjellige årsaker. Men ikke bruk energi på å grue deg, det går så fint så! Lykke til! klem
LilleVakreAnna Skrevet 16. januar 2008 #3 Skrevet 16. januar 2008 Helt enig med lita78, ikke bruk energi på å grue deg til dette!! Man veit jo aldri hvordan man opplever det, men sjøl hadde jeg ingen bivirkninger av hormonene på første forsøk, og uttak var ikke vondt i det hele tatt. Kjente ikke en gang sprøytestikket jeg den dagen, sikkert pga alle medisinene. Dessverre lyktes vi ikke da, men er i gang igjen med sprøyter nå, og faktisk gleder jeg meg til nytt uttak, da skjer det liksom noe! Det som er ille er ventetida etterpå, og nedturen hvis det ikke går. HÅPER du slipper det -og masse lykke til!!!
Suretær Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. januar 2008 Tusen takk jenter, det hjalp litt : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå