Gå til innhold

"mamma mot alle odds"

Anbefalte innlegg

Leser jeg om i norsk ukeblad.. der står det følgende..

Lill Beate har hjulpet mange barnløse par.. ofte må hun hjelpe dem med å bevare optimismen.. hun behandlet denne damen som nå er blitt mamma mot alle odds med akupunktur, vitaminer og mineraler.

Og videre skriver hun at hun ga mannen hennes kosttilskuddet "lifepack" som i følge homeopaten gjør underverk for menn med dårlig sædkvalitet!!!

HMM dette var vel noe for de som sliter med det, har aldri hørt om det før..

Hun Lill Beate skulle jeg nok ha pratet litt med hehe.. kanskje hun kunne ha hjulpet oss alle her inne til en etterlengtet spire :o))

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136558010-mamma-mot-alle-odds/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har lest det:O)

Hun kan nok ikke hjelpe meg til og bli gravid på naturlig vis, men kanskje til og få et egg til og feste seg:O)

Vurderer sterkt og prøve akupunktur denne gangen før og etter innsetting (dersom pengeboka tilsier det....)

Sambo, som har litt nedsatt sædkvalitet, blir proppet full av E-vit og Sink. Satser på at det holder. Han har ingen tro på alternativ behandling....

Vet ikke om det er vanlig, tror ikke det. Men i danmark fikk vi det. Jeg lå med nåler i 30 min før innsetting, og når de satt inn og jeg var ferdig, la jeg meg tilbake på det samme rommet og fikk nye nåler og 30 min til, men da ble nålene satt andre steder enn før innsetting...

Annonse

På ciconia mente de det ikke var nødvendig.. var kun før og etter innsetting så da har jeg aldri prøvd det.. jeg spurte hvorfor og at jeg hadde lyst å prøve, men de sa det var bortkastet.. så jaja alle sier så forskjellig atte, ikke lett å bli klok på dette her hehe..

Ønsker deg masse lykke til!! Krysser alt for at 2008 er vårt år!!!!!!!!!! klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...