Gå til innhold

Gregor eller Gregorius

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hent meg helt opp i guttenavnet Gregor, synes det er så morsomt. Men så liker jeg best navn som slutter på -us da, så da lurte jeg på hva dere mener om Gregorius? Blir det for sært? Bør jeg heller holde meg til bare Gregor?

Takker for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gregor er stilig. Gregorius er vell litt rart, men et navn enn kan venne seg til vil jeg tro. Ikke det værste jeg har hørt.

Skrevet

Gregorius er litt voldsomt. Ville ihvertfall brukt Gregor til daglig.

Skrevet

altså det er jo to fine navn..........hvis du har planer om at gutten en dag skal bli pave.......men hvis du absolutt skal ha ett av dem,så ta ihvertfall Gregor....

Skrevet

Gregorius er vel et etternavn? Uansett velidig pompøst som fornavn. Ville heller valgt Greger en Gregor.

Skrevet

Ha, ha - vi hadde en i klassen som het Trond Gregor - gjett om han ble ertet for det Gregor-navnet... (ikke ondsinnet altså) Syntes navnet var veldig merkelig den gang, men man har jo blitt voksen nå... Synes navnet er helt ok, men liker nok Greger og Georg bedre :-)

Skrevet

Gregorius??? seriøst?? venter du en pave? Gregor er ikke veldig pent det heller. Hva med Greger eller Gregers? Eller Georg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...