Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hei

jeg har to barn på 3 og 5 år. og har og hatt en abort mellom dem. nå prøver vi på nr tre. har gått på p sprøyte til mai 07 ikke brukt noe prevensjon. og ikke fått mens de siste dagene har begge brystvortene vært veldig vonde og såre.... jeg håper jo men kanskje det er mensen, med de andre var jeg veldig kvalm veldig fort, og kastet opp tiluke 20 med de to barna mine og til jeg aborterte med det barnet jeg ikke har. lurer på om det er mulig å være gravid en 4 gang uten å bli kvalm noen som har opplevd det??

dette innlegget er nok på helt feil plass men har ikke vært her inne på 5 år... så dere får ha meg unnskyldt

åse

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136557425-kvalm-eller-ikke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke noe særlig oppløftende å si til deg. Har vært ekstremt kvalm med all de fire barna mine. Var så gravid igjen i høst men mistet etter 10 uker. i dette svangerskapet var jeg ikke like kvalm som før. Er nå trolig gravid igjen (trøsten får være at en kan bli fort gravid igjen) og har nå begynt å kjenne kvalmen ordentlig....Sukk Det er ikke kjekt når der står på. lykke til. Håper du er gravid og at det går bra likevel!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...