Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 Er det noen som har erfaring med å ta med seg baby til syden?! Min blir ca 9 måneder når vi har planlagt en tur, men begynner få kalde føtter. Hva kan jeg egentlig forvente meg? Blir det solslikking i det hele? Hvordan går det med ammingen? Flyturen? Som dere sikkert skjønner er det mye jeg lurer på. Hva er deres erfaringer?! PLEASE svar
crissi Eline og Lillebror 29.5 Skrevet 18. januar 2008 #3 Skrevet 18. januar 2008 det går helt fint:) vi kom hjem i går etter 2 uker på Gran Canaria. her er noen tips:) gi pupp under take off og landing for å unngå trykk i ørene. ta med noen leker til flyturen ta med vogna du bruker i hverdagen, vi så utrolig mange små barn som "hang" å sov i ei trille som ikke kunne legges helt bak.... det er verdt det!! pakk godt med bleier (gjerne i vogna) det er SVIN Dyrt å kjøpe der. våtserviettene er fulle av parfyme..... pakk det du trenger... middag og fruktmos er grei pris på og finnes overalt... grøt kan være greit å ta med. helsetepper er perfekte å ta med, men kalde kvelder kan det være greit med et tykkere teppe. (vi hadde med 100x80 dyne, pakket i vogna) badebleier er greit å ta med, samt ekstra handduk til den lille. ammingen går det supert med, bare pass på å drikk nok:) gi pupp oftere enn hjemme. vi solte oss når snuppa sov i vogna si:) det er herlig for den lille å kunne sprelle med bare tær i varmen når det er kuldegrader hjemme. det har de faktisk fortjent:):): God Tur!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå