Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei... har vert til uttak idag. Hadde time 09.30. Gruet meg en del. Var skikkelig svimmel å dårlig av tabelettene jeg fikk før uttak. Uttaket var helt jææævlig!!! å dette mener jeg,håper ALDRI jeg skal gjøre dette igjen!!! Men di fikk 14 egg.(er det bra?) håper det er godt nok,å at mange blir befrukta. Gru gleder meg til å ringe imårra for å høre. Nå er jeg hjemme å har ekstremt vondt i mage,å i rompa faktisk. Ekstrem krampe i rompa. Sikkert vanlig.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136557264-faen-s%C3%A5-vooondt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

skjønner godt hva du mener,men tro meg...du gjør det nok gjerne igjen...

jeg har bare fått ut 3 egg( 3 ved hvert forsøk) på mine 2 forsøk...å begge gangene var det bare et som klarte seg...så jeg har måttet starte på nytt igjen med uttak og alt...til våren nå skal jeg igang igjen...da har vi vårt 3 forsøk..

jeg synes som du at det er sinnsykt vondt med uttak...men jeg gjør det 100 ganger til om jeg må...bare jeg kan få oppleve å bli mamma :):)

ønsker deg en masse masse lykke til! håper gullegget er blandt de 14 :)

Jeg hadde og utrolig vondt på mine uttak. Spesielt det første var helt grusomt. Jeg var veeeeeldig redd på mitt andre forsøk men fikk med meg to vival av svigermor som jeg tok en time før, så fikk jeg en ekstra morfintablett og petedinsprøyte i rumpa. Det uttaket var og vondt men ikke på langt nær så ille som det første. Slappet og mer av pga vivalene, var vel litt småruset;-) hehe...Hvis du trenger å gjøre det igjen må du snakke med de på forhånd om mere smertestillende og beroligende.

Gratulerer med overstått uttak og bra med egg.

Vet du om du trenger en neste gang med uttak så be bare om mer smertestillende. På 2 forsøket mitt hos en annen klinikk enn den første jeg var på, fikk jeg en helt annen type smrte lindring både innvendig i skjeden+ morfin tabletter 15 mg .Kjente ikk enoe til uttaket da i motsetning til 1 utak i porsgrunn. Der hadde de bare simple greier å gi og det kjente jeg bra,gitt! ikke gadd sykepl. å høre på meg der heller at det var j....vondt.

Det var grunnen til at jeg bytta klinikk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...