Gå til innhold

Pergokur- skal man gå ut ifra vanlig eggløsn tidspunkt???

Anbefalte innlegg

Har i dag begynt på min første pergokur og er nå inne i min23pp.

Jeg pleier vanligvis ved eggløsn å få noen merkelig tegn på at noe er på gang i kroppen- de gullsmykkene jeg har på meg (et par ringer og et armbånd) misfarger huden. Huden virker nesten møkkete, med svarte flekker ved smykkene.

Nå har det seg sånn at tanta har nettopp vært på besøk og eggløsing skal i utg ikke komme før om halvannen uke. Men i dag er jeg svart på hendene igjen...................

Kan pergo stimulere til flere eggløsn??? Er det noen vits å teste med eggløsn tester i den perioden man går på pergo???

Glad for alle svar!!

Fortsetter under...

Jeg har hatt regelmessige sykluser med EL på dag 14, men de mnd jeg har tatt pergo har det vært alt fra dag 10 til 19!!!!! Sjekk med EL test!! Begynn heller testingen litt tidligere enn for sent! LYKKE TIL

Hei

EL varierer veldig når man går på pergokur tror jeg. Jeg var til UL etter at kuren var ferdig. Fikk ikke lov til å ha sex før han hadde sett hvor mange egg som var klare. pga muligheten for flerlinger. Jeg fikk beskjed om at det ikke hadde virket på meg og at jeg måtte komme tilbake etter sommerferien ( i 2006) for å bli satt på sprøyter. Men vi fortsatte å prøve følte at jeg hadde EL og i sommerferien var graviditetstesten positiv. Vi har nå en kjempe søt jente på 10 mnd. Så av og til går det ann å følge følelsene.

Lykke til:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...