Gjest Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 Hei vennen, hvordan går det? Jeg har kommet meg litt ovenpå igjen. Venter på mens i slutten av mnd (hvis jeg er i syklus igjen da...) og så er dte igang igjen. Veldig glad jeg fikk lov å komme igang så raskt, er ikke særlig tålmodig av meg... Du da, hva skjer med deg?? Klem Augustbarn
Gjest Skrevet 16. januar 2008 #2 Skrevet 16. januar 2008 Hihi:O)) Jeg skulle akkurat til og spørre etter deg:O))) Godt og høre at du er kommet deg litt ovenpå igjen...Du er jammen tøff!! Tror jeg også hadde ønsket og komme i gang igjen så fort som mulig etter en slik opplevelse...Har du ikke større sjanse til og lykkes også nå som du nettopp har vært gravid?? Her skjer det ikke så mye skal du tro...Jeg venter på mail fra Riga fortsatt. Hadde håpet og få en bekreftelse på de hadde mottatt alt av papirer/resultater/skjemaer, og at de nå var i gang med og lete etter donor, men jeg har ikke hørt noe...Tenkte og sende en aldri så liten purremail i morgen, og bare høre at alt er i orden.... Satser fortsatt på at mars er vår mnd, da...Det er jo det vi er forespeilet. Og mars er ikke så lenge til:O)) Trenger den tiden på og få spart opp til penger!! Denne gangen skal vi lykkes, Augustbarn!! Stor klem:O)
Gjest Skrevet 16. januar 2008 #3 Skrevet 16. januar 2008 Så rart, to sjeler èn tanke? Ble så glad da jeg så nicket ditt )) Det er kjedelig å gå slik å vente, send en purremail du, det hadde jeg også gjort! Høres spennende ut med Riga, leser jo her inne at folk er veldig fornøyd der! Jeg blir litt glad og optimistisk av å tenke på det som skal skje, men jeg innrømmer å være litt sår på enkelte områder. Skal besøke vennenpar som fikk baby for 2 uker siden, må si jeg gleder meg på deres vegne, men er redd jeg går i kjelleren etterpå... Huff, det høres litt egoistisk ut, men alt det der vet vi jenter her inne alt om.... Yes, mars er DIN mnd Frøya og kanskje blir vi rugere sammen? Uansett, masse lykke til - denne gangen lykkes vi!!! mange klemmer )))
Gjest Skrevet 16. januar 2008 #4 Skrevet 16. januar 2008 P.S er det større sjanse for å bli raskt gravid igjen når man nettopp har vært det?? Håper det stemmer!!!!
Gjest Skrevet 16. januar 2008 #5 Skrevet 16. januar 2008 Det var som jeg skulle sagt det selv; ble så glad da jeg så nicket DITT:O))) Sammen er vi sterke! Jeg, og sikkert alle andre her inne, vet ALT om det og være sår når det gjelder svangerskap og babyer... Det er jammen ikke så enkelt bestandig...hos meg er det også endel personavhengig. Er mer sår overfor enkelte enn andre... Så, jeg synes ikke du høres det minste ego ut:O)) Hehe, mars er MIN mnd, så om ikke du da allerede er gravid, så går jeg mer enn gjerne de 14 utrolig spennende ("marerittaktige") dagene sammen med deg:O))) Skal sende purremail til Riga i morgen. Godt og få litt støtte på at det er "riktig". Vil liksom ikke mase heller, men det er jo ofte de som maser og spør som får ting gjort først:O) Synes vel egentlig det er litt rart at jeg ikke har hørt noe..Ikke bare for bekreftelse, men også fordi jeg faktisk spurte om det var greit at jeg bruker Trisekvens for og få blødning hver mnd. Jeg er da lettere og koordinere med donor siden jeg ikke trenger og få satt i gang blødning før forsøk (lærdom etter forsøket i Finland....). De andre godene er at jeg slipper de fryktelige hetetoktene, og gyn min er fornøyd siden jeg forebygger osteoporose. Har forresten også blitt henvist til fjerning av eggstokkene mine. Håper bare ikke det kolliderer med forsøk i Riga, men det ordner seg nok:O) Stor klem:O)))
Gjest Skrevet 16. januar 2008 #6 Skrevet 16. januar 2008 PS! Det skal være lettere og bli gravid rett etter SA/MA da det enda er endel hormoner i kroppen:O) Har hørt flere si det:O)
Gjest Skrevet 16. januar 2008 #7 Skrevet 16. januar 2008 PSS! Vet ikke 100% om det stemmer for oss som ikke blir gravid på naturlig vis, men vi satser på det:O)
Gjest Skrevet 16. januar 2008 #8 Skrevet 16. januar 2008 Vet du, det er du som er tøff! Jammen mye å forholde seg til, men jeg er sikker på at du klarer å få til både det ene og det andre. Lurer noen ganger på om mennene hadde orket alt det der?? Bra du er godt inne i terminologien, my som skjer rundt deg nå vennen. Ja, det der med å skulle være tålmodig og snill og ikke mase, det lyder kjent! Men, i likhet med deg har jeg lært etter mange år i helsevesenet at de som roper høyest får raskest svar, dessverre eller kanskje heldigvis!?! Jeg har nok lært opp gjennom årene at det faktisk lønner seg å purre/mase/stå på selv om det ofte er ubehagelig. Så stå på du ) Gleder meg masse til å følge deg utover og hvem vet, kanskje får vi mange felles ting å glede oss til sammen fremover ? )) Uansett, lykke til vennen, jeg krysser fingrene for deg og hele gjengen her inne!!!!!!!!!!
Gjest Skrevet 16. januar 2008 #9 Skrevet 16. januar 2008 Er slett ikke så sikker på at mennene hadde orket det samme som vi går gjennom, nei, men heldigvis er det masse støtte og omsorg og få derfra, da (hvertfall fra min mann). ) Jeg gleder meg masse til og følge deg også fremover!! Vi må jo få litt liv inne på gravide slitere igjen (synes det er så stille der....), så vi tar med oss en gjeng herfra og går over dit i feb/mars:O)) Lykke lykke til til deg også!! Krysser fingrene for oss alle!! Stor og varm klem til deg:O)
Gjest Skrevet 16. januar 2008 #10 Skrevet 16. januar 2008 Det er en avtale, he, he ))) Stor varm klem tilbake!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå