oktobermamma82 Skrevet 16. januar 2008 #2 Skrevet 16. januar 2008 Det var de første pillene jeg fikk den gang jeg var 17 år. Jeg ble skikkelig hormonell og fikk humørsvingninger så det jomet etter. Så fikk jeg et annet merke, husker ikke hva det het, og da ble alt bra igjen. Jeg sluttet imidlertid helt med p-piller for noen år siden, for jeg glemte det stadig og syns det generelt var litt ekkelt å gå på piller. Tror microgynon er ganske sterke, men det er sikkert også individuelt hvordan man reagerer på de ulike slagene.
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. januar 2008 brukte trionetta før,likte de kjempe godt,men de e ute av markedet
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. januar 2008 e bekymra over at i ska legge på meg,+ det hormonelle+blødninger.
har fått lita pia Skrevet 16. januar 2008 #5 Skrevet 16. januar 2008 hei..jeg går på de pillene..har lagt på med 3 kg..litt mer vann i kroppen..men mindre blødninger..det hormonelle merker jeg ikke noe til:) vil gå tilbake til hormonspiral..
Kosel Skrevet 16. januar 2008 #6 Skrevet 16. januar 2008 la på meg ja. 16kg på 9mnd og vips poppa det ut en liten guttebass :)' spøk til side... begynte på de når jeg var 18år, vært kjempe fornøyd, la ikke på meg, hadde ingen invirkning på migrenen min osv. Men ble gravid da...om det kan kalles en bivirkning:)
petite fleur Skrevet 16. januar 2008 #7 Skrevet 16. januar 2008 Jeg har gått på de i 11 år og er superfornøyd! Null bivirkninger;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå