Gå til innhold

har alle med termin i januar født eller? er jo så stille her ..


*spirrevipp*

Anbefalte innlegg

Hei Jeamor:)Jeg kan ikke få epidural fordi jeg går på blodfortynnende. Fikk blodpropp. Sitt med bena høyt og aldri i kors jenter:) Da kommer blodet lettere tilbake til hjertet og koagulerer ikke så lett. Nå er det veldig sjelden med pbodpropp, men vi gravide er litt mer utsatt pga at hodet til baby sperrer litt for blodstrømmen der den ligger som en propp i bekkenet pluss at blodet koagulerer lettere enn før(kanskje pga fødsel?) Typen er lei av kalgingen min nå. Selv mener jeg at jeg klager veldig lite... men det er vel øyet som ser da... he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er også her! Termin i morgen. Føler ikke at mye skjer ennå, men har tenkt mye på at 22. kan være min dag. Mine to første barn er født den 2. i hver sin måned, så jeg føler at 2-tall er min greie....hehe. Så da er det jo kult at det er fullmåne også! Håper bare ikke det blir fullt på sykehuset da.... Jeg skal på Ullevål (B) - flere?. De to forrige kom én uke etter termin, så jeg er ikke utålmodig ennå - bare synes tiden er kjempespennende! Har ingen plager, bortsett fra stor mage som er litt i veien, så jeg klager ikke, men nyter de resterende "bonusdagene" jeg får til å slappe av og sove mye. :-) Lykke til jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...