jaja.. Skrevet 16. januar 2008 #1 Del Skrevet 16. januar 2008 Anbefalar alle å gå til manuell terapeut viss ein har mistanke om bekkenløysing! Eg har tidlegare vore til fysioterapeut (i andre svangerskap-er no gravid for tredje gong) og fekk beskjed om at eg hadde bekkenløysing utan noko meir sjekk eller hjelp enn det. Men det stemmer visst ikkje. Her kjem historia (jada lang): Eg var denne gongen til manuell terapeut ( veldig dyktig kar), som meinte at eg ikkje har eller har hatt bekkenløysing, men bekkenlidelse. Han var veldig streng på at det var stor forskjell, og meinte at det var svært få som hadde reell bekkenløysing (laust/slarkete bekken). (Bekkenlidelse var like vondt, men lettare å gjere noko med!) Eg hadde styrtfødsel med første og har antakelegvis ikkje trena bekkenbotn og musklatur til bekkenet godt nok oppatt, slik at det vart forskjell i musklatur frå venstre og høgre side. Eg har difor kompensert ved å bruke andre musklar. Det går bra til kvardags, men ved andre og no tredje graviditet og auka trykk mot bekken har feilbelastninga vorte verre og feil trening (berre fokus på dei vanlege muskelgruppene etter fødsel) har gjort skeivheita i venstre og høgre "bekkenmusklatur" enda større. I forrige svangerskap var det så ille at eg ikkje klarte å gå på slutten og hadde og veldig vondt i lang tid etter fødsel. Denne gongen kjente eg det i bekkenet tidleg og vart anbefalt her å gå til manuell terapeut. TAKK til kven det no enn var som anbefalte det!! Ved ein del øvingar og testar fann han ein del store muskelgrupper mot bekkenet som var svake på venstre side og som gjorde at eg ved anstrengelse kompenserte ved å bruke andre musklar. Ei slik feilbelastning vil ved vektauke og meir trykk mot bekkenet gjere det vondt å gå/stå/sittje etc. -liknande symptom som for bekkenløysing. Men manuelle terapeuten gjekk grundig til verks og belasta ulike muskelgrupper på ulike måtar samtidig som han hadde ei hand ved bekkenet og kjente etter korleis musklane reagerte ved belastning. Så no har eg fått ordre om å trene!! Masse. Og eg skal provosere til det gjer vondt, men hittil har det gått veldig bra. (har fått treningsopplegg, og hadde ein time veiledning på dette). Eg trenar no muskelgrupper eg ikkje trudde eg hadde, men som går nøyaktig på dei stadane som eg har hatt vondt. Og det går så BRA!! Håpar fleire med meg får samme glad melding ved time hjå manuell terapeut. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136556302-jippi-ikkje-bekkenl%C3%B8ysing-men-bekkenlidelse-litt-langt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #2 Del Skrevet 16. januar 2008 Skriver under på denne!! Gikk også til fysioterapeut, som ikke undersøkte meg, og fikk beskjed om at det var bekkenløsning og ikke noe å gjøre med. Endte opp med rullestol og krykker i flere mndr etter fødsel. Fikk anbefalt manuellterapeut og etter undersøkelser og riktig opplegg og trening ble jeg bra på kort tid! Fikk øvelser som virket nøyaktig på rett sted. Aldri mer fysio ved bekkenløsning! Kan høres ut som samme manuellterapeut, svært grundig og dyktig. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136556302-jippi-ikkje-bekkenl%C3%B8ysing-men-bekkenlidelse-litt-langt/#findComment-136560139 Del på andre sider Flere delingsvalg…
julibaby Skrevet 22. januar 2008 #3 Del Skrevet 22. januar 2008 Jeg har også vært hos fysioterapeut som undersøkte meg grundig. Har heller ikke bekkenløsning, men en bekkenlidelse. Så nå skal jeg igang å trene opp bekkenet! Var godt å høre at det er håp:) Men hva er en manuellterapeut egentlig? Fikk heldigvis en dyktig fysioterapeut jeg. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136556302-jippi-ikkje-bekkenl%C3%B8ysing-men-bekkenlidelse-litt-langt/#findComment-136614636 Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaja.. Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #4 Del Skrevet 22. januar 2008 Ein manuellterapeut er ofte utdanna fysioterapeut, med vidareutdanning innan muskel og skjelett lidelsar. Godt å høyre at du fekk grundig undersøking av fysioterapeuten din og. Trur det er veldig viktig å få rett diagnose Og veldig godt å høyre at det er HÅP som du seier! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136556302-jippi-ikkje-bekkenl%C3%B8ysing-men-bekkenlidelse-litt-langt/#findComment-136614979 Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglene Skrevet 31. januar 2008 #5 Del Skrevet 31. januar 2008 Berre ein liten kommentar... Ein manuell terapeut ER ein fysioterapeut med vidareutdanning innen muskel/skjelett. Drar seg litt i retning av kiropraktor, men sjølvsagt med det breie faggrunnlaget som fysioterapeut i bunn. Anbefaler å sjekke opp ulike manuell terapeuter, og å gå til den som har god erfaring innen bekkenplager (hvis det er flere å velge i sjølvsagt ) Lykke til!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136556302-jippi-ikkje-bekkenl%C3%B8ysing-men-bekkenlidelse-litt-langt/#findComment-136709974 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå