Gjest Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 Heia! Jeg bare lurer på om det bare er meg eller om det faktisk er flere som føler at det er litt ubehagelig med sex etter at de har mistet? er ikke veldig vondt, men om han ikke er veldig forsiktig (han er jo det, om jeg sier fra noe gjør vondt da), så føler jeg det liksom stikker "inni der" på meg, vanskelig å forklare, men det er litt ekkelt syns jeg:S Håper det går over, for jeg vil jo ikke la det gå ut over sexlivet vårt at jeg har mistet liksom. Har gått over to uker nå, så sluttet å blø for litt over en uke siden, heldigvis Noen fler som kjenner det sånn?
Lille&Jeg + Bøllefrø :) Skrevet 16. januar 2008 #2 Skrevet 16. januar 2008 Hadde det sånn i begynnelsen jeg også... Heldigvis blir det bedre og bedre for hver gang Nå tenker jeg ikke på det mer! Mista i midten av desember, så nå er det bare å prøve for vår del! Får håpe det blir bedre til deg snart. Legen sa det var vanlig å kjenne seg "annerledes" både under sex og de første syklusene etter å ha mistet. Får bare satse på at han har rett. Mer er du veldig engstelig eller har veldig vondt så kan du jo ringe legen din eller sykehuset å høre!? Kanskje du føler deg bedre da? Lykke til uansett
Gjest Skrevet 16. januar 2008 #3 Skrevet 16. januar 2008 Hei! Og tusen takk for svar:) Så godt å se at det sikkert er helt normalt å føle det litt annerledes Hadde liksom sett så veldig fram til å endelig kunne ha sex igjen, så var det bare ubehagelig til tider, hehe:) Men får bare ikke gi opp, så gir det seg nok Er ikke sånn at jeg bekymrer meg nei, er bare så kjedelig å kjenne stikking der nede liksom, hehe Har du hatt mensen igjen etter at du mistet forresten? Jeg går og venter på den nå, og håper den snart kommer så vi kan prøve på nytt! Tror nemlig jeg vil ha mensen eigang før så det kanskje blir litt enklere å finne terminen når det skjer, hehe Stressa litt med det forrige gang, for da hadde jeg nettopp slutta på p-pilla så ante liksom ikke no om hvor langt jeg var på vei før jeg var på ultralyd
Lille&Jeg + Bøllefrø :) Skrevet 16. januar 2008 #4 Skrevet 16. januar 2008 Har ikke hatt mensen enda, mista (begynte å blø) 18. desember, men kjente det var noe galt fra den 16. så jeg har liksom venta litt på den. Når jeg trodde den kom ble alt bare tull, for da kom det plutselig masse el slim og el testen var positiv igjen (2. gang siden jeg mista...) Så syklusen min er nok på en liten snurr om dagen. Håper det retter seg snart så vi kan bli gravide Visste heller ikke hvor langt jeg var på veg før ul som viste uke 7 første gang jeg var der. Gikk på pillen da jeg ble gravid, så sjokket var stort, men gledelig. Mista i uke 10+4... Prøver på nytt med en gang vi da, var og er så instillte på å få en liten en, og kondomer er ikke helt vår greie Håper det ordner seg for deg da, få bare håpe "ubehagelighetene" gir seg snart. Fortell hvordan det går med deg da, greit å ha noen å snakke med her inne... Lykke til
Gjest Skrevet 16. januar 2008 #5 Skrevet 16. januar 2008 Skjønner Det høres ut som om du har det greit nå og sånn? Vi har det kjempe. Var jo ganske innstilte på at det kom til å skje siden vi hadde fått beskjed om å vente på at jeg kunne begynne å blø,så da det skjedde, ble vi nesten "letta" (fælt å si kanskje...), for da kunne vi slappe av og konsentrere oss om å klare det neste gang.. jeg ble ordentlig frista til å bare hoppe i det og gi blaffen i de dumme kondomene vi også, de er jo så lite praktiske at det er jo til å spy av..hehe;) jeg ble forresten fridd til i helga,så i juni neste år skal vi gifte oss, hadde værtkoselig med en liten en før den tid, håper bare jeg får av meg babykiloene før den store dagen, hehe:p jeg skal si fra etterhvert jeg vettu, det må du også, så fort det skjer noe! og også gjerne før også,hehe, syns det er kjempekoselig å ha noen åsnakke med her inne jeg også Og lykke til deg deg/dere også! Klem.
Lille&Jeg + Bøllefrø :) Skrevet 16. januar 2008 #6 Skrevet 16. januar 2008 Gratulerer med forlovelse da, så spennende Bryllup er så kos, baby eller ikke Må jo bare satse på at det skjer noe igjen snart, skal krysse fingrene jeg! Det går bedre å bedre for hver dag som går Som par har vi det helt supert!!! Min kjære er en engel, han har vært super fra den dagen vi sto med positiv test, gjennom kvalme, hyperemisis og sykehus, akutten og svangerskapskløe... Når vi mista den lille var han helt fantastisk, støtta meg på alle måter og han er helt fantastisk fremdeles Fælt å få beskjed om å vente på at det skulle blø da, begynte heldigvis å blø av meg selv før vi dro på sykehuset, må jo være grusomt å bare gå å vente... Håper bare det går bra med dere nå da!! Lykke til eeeeen gang til
Gjest Skrevet 16. januar 2008 #7 Skrevet 16. januar 2008 Min også er en engel! Er så glad jeg har han, og at jeg hadde han oppi det hele da det sto på som verst:) Skal bli gøy med bryllup ja, og vi gleder oss som to unger begge to, hehe:) Lykke til dere også, og forresten takk for gratulasjon;) Snakkes forhåpentligvis igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå