Gå til innhold

Får man kjøpt NAN (Nestle) på Gran Canaria????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg aner ikke, men ville ha tatt med hjemmefra uansett. Barnemat, NAN osv er ikke tilsatt akkurat det samme som her hjemme selv om det er det samme merket. Er produsert i et annet land. Har lest at f.eks. mange grøter er det bl.a. sukker i. Det samme gjelder bleier:)

Skrevet

hei.

vi var der i fjord. angrer på at jeg ikke tok med alt. tror ikke de har nan, og bleier er forferdelig dyrt. og ikke samme merkene. fant noen middagsglass.men ville tatt med alt!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Var på gran canaria for et par år siden, og vi hadde med nan til hele oppholdet fra Norge. Vi fant ikke noe der nede heller, de har middagsglass der, men det er andre tilsettinger enn det vi får i norge, vesla vår som spiste mer eller mindre alt hun fikk her i norge, ville ikke ha den maten som var på de middagsglassene ihvedrtfall. Bleier er lurt å ha med, vi hadde med en del, men skulle også kjøpe der nede pga plassen. Men det er dyrt!!! for bleier der, ihvertfall hvis man skal kjøpe pampers. ellers så har de andre bleier der som er billigere, men av varierende kvalitet.

Skrevet

Ikke det samme, men når vi var i spania hadde de nan eller nativa eller noe sånt. Kjøpte den rød for de var bedre for magen stod det (søkte masse på nettet før jeg reiste) de hadde ferdig blandet på noen apotek 4k kr for 2 liter så ikke så dyrt. Men bleier, kjempe dyrt og kjempe små i str.

Du kan jo sjekke litt på noen av disse sidene

http://www.nestlebaby.com/es/baby_nutrition/products/product_detail.htm?id=496&stage=&meal=&r=0&ing=0&num=0&s=

Skrevet

På store apotek får du kjøpt nan. I Patavalca, ligger mellom Arginegin og Porto Rico er det et bra apotek og der har de det.

Skrevet

vi kjøpte NAN på Spar butikken i Porto Rico... :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...