Gå til innhold

Er bare i min 9. uke, men har allerede lagt på meg 2 kg???? Hvor skal dette ende? Flere som har lagt på seg?


MadameMimm

Anbefalte innlegg

Jeg la på meg 20 kg i mitt forrige svangerskap, og det tok laaaaaang tid å bli kvitt de 10 siste kg, er livredd for å legge på meg like mye/mer enn forrige gang!

 

Hvordan er dette mulig, jeg spiser sunt, null sukker og er aktiv, men har allerede gått opp 2 kg? Embryoet/fosteret som kun er 15 mm, pluss en mini morkake og minimalt med forstervann kan umulig forårsake den vektøkningen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen legger på seg. Andre ikke.. like forskjellig som svangerskapene. uheldigvis:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også lagt på meg ca 1,5 kg. Grunnen til at jeg har lagt på meg er fordi jeg har spist mer enn vanlig og til tider usunt. Samtidig må jeg spise før jeg legger meg, noe jeg aldri gjorde før. Også har jeg ikke hatt overskudd til å trene... Jeg er så kvalm at jeg må spise for å bli bedre...det får gå som det går. Selvsagt kjipt, men jeg skal prøve å være litt flinkere når kvalmen forsvinner..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei!

 

Jeg kan fortelle deg det at forje gang jeg var gravid, varte dessverre bare til uke 10, men uansett, på disse 10 ukene la jeg på meg 6 kg!

 

Nå er jeg 6+4 på vei og har lagt av meg, dette bekymrer meg siden matlyssta er ufatteli dårlig:S

 

Til vanlig er jeg en aktiv jente, 173 høy og 58kg er min normalvekt, så at jeg har gått ned i vekt er veldig bekymringsverdig for meg iallefall.. Du kan gjerne gi meg dine to ekstra kg;) hehe..:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også i min 9 uke..og har lagt på meg 1,5- 2 kg..

Men det betyr jo ikke nødvendigvis at jeg kommer til å legge på meg

30 kg! Går så fint atte. Så lenge småen har det bra inni magen min, så får kiloene bare komme. Pleide å trene 3- 4 ganger i uka før jeg ble gravid, men det har jeg rett og slett ikke overskudd til nå! Så nå går jeg en del små turer.. Men fra september er det ut på joggings med barnevogna:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

CSN90

 

Gi meg adressen din, så skal du umiddelbart få kiloene, ingen problem(:

 

takk for svar, godt å høre at det ikke bare er meg. -Og ja, mine vrengte bukselommer av noen pupper har faktisk blitt litt større, så noe av svaret ligger vel der(:

 

Ja, det viktigste er selvfølgelig at barnet har det bra, men jeg har vel mange med meg når jeg sier jeg ønsker å legge minst mulig på meg, både pga hvordan jeg ønsker å ha det på slutten av svangerskapet med mange ekstra kg, og tiden etterpå. de hverdagslige tingene blir jo enda tyngre nært termin om man legger på seg enormt mye.

 

Har plassert trimsykkelen i stua, så nå skal jeg trimme litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, den er grei du ;) ^^

hehe, du legge sikkert ikke på deg så mye ;)

D er jo viktig å trene under svangerskapet også, så vist du også fortsetter med litt trimming skal nok dette gå kjempefint! :)

Mange får vel mye vann i kroppen i slutten av svangerskapet, og da ser man vel gjerne ''tykkere'' ut, men vannet forsvinner vel rett etter fødselen eller?;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 12 uker på vei(snart 13) og første gang jeg veide meg hos legen veide jeg 50 kg.. Jeg var hos legen forrige uke og da veide jeg 51 kg..

Så jeg legger på meg, men ikke så fort som andre her merker jeg *tihi*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har også lagt på meg, men er bare fem uker på vei, og har en følelse av at det skyldes julemiddager mer enn babyen:) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i min 8 uke og har lagt på 3 kg. Jeg prøver også å være bevisst - gitt at jeg la meg 10 kg de første 4 månedene sist. Men det gikk av og nå er jeg på den igjen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Jeg la også på meg to kilo etter ni uker og fikk helt hetta, men

siden det har jeg bare gått opp fire til og er nå i uke 28!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er i uke 10 og har ikke veid meg, men måtte krype til korset og kjøpe mammabukse. Mine vanlige bukser strammet ubehagelig over magen. Kan det være mulig å få mage så tidlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det kan være mulig å få mage så tidlig:)

 

Jeg er i uke 10, men har ikke fått så stor mage, men det strammer...så må nok hoppe i mammabuksene snart.

Tanten min måtte kjøpe mammabukser i uke8 når hun gikk gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...