Gå til innhold

Noen som ikke har spesielt ømme pupper?


Leen

Anbefalte innlegg

Hei hei...jeg er 9+1 på vei, og jeg har ikke hatt spesielt ømme pupper i det hele tatt. Har hatt litt ømme brystvorter bare...Er dette bare meg, eller? Har i utgangspunktet veldig små pupper, vet ikke om det kan være avgjørende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har heller ikke at ømme og vonde bryster, kun litt "såre" brystvorter.. tror vi skal være glad for at vi slipper det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i slutten av min 9 uke. Hadde fra før av små pupper, og må si at de har blitt ganske så store nå!! Har ikke hatt noe spesielt vondt... Det er værre med spyinga...:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, helt sikkert. Det var bare legen min som skremte meg litt. Jeg fortalte jeg hadde hatt litt brun utflod i uke 5, og var litt bekymret for dette. Hun svarte meg ikke, og jeg spurte igjen. Hun svarte bare: "Men du har vel veldig ømme og tunge pupper?" Og det har jeg jo ikke. Så jeg gikk fra min første legetime og var skikkelig usikker. Har sluttet å bekymre meg så mye nå. Har skiftet lege også...hehe...men godt å høre at det ikke er meg. Bare legen min som har litt problemer med empati og sosial kompetanse. Jeg trøster meg med at hun sikkert er veldig flink faglig...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

med førstemann så var puppene så ømme at d var vondt å ha på seg bh. denne gangen kjenner jeg ikke noe på puppene. kvalmen derimot er der som sist =) d er bare 9 mnd jenter så har vi nydelige babyer =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 9+2 i dag og har knapt hatt antydning til ømme pupper. Pleide å ha superømme pupper når jeg ventet mens... Så dette bekymret meg litt. Men var og så det lille hjertet banke på tirsdag (8+6) - så da ble jeg beroliget. Ikke har de vokst noe heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg begyner å få ømme pupper blir bare verre å verre for ver dag som går.hadde det med førstemann også kunne til slutt ikke ta av bhn en gang hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...