Gå til innhold

stikking i underlivet??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg har hatt det en stund men tror ikke det er farlig. har spurt lege men har ikke fått svar. de ignorerer å svare på det føler jeg. det er ikke noe særlig behagelig. kanskje skjeden forbereder seg på fødselen- vi er jo temmlig nære nå.

Jeg har også stikking i underlivet innimellom. Har hatt urinveisinfeksjon og det kan gi stikking. Men var til jordmor på mandag, og hun sa at det er helt vanlig. Alt begynner å presse nedover i skjeden nå, og da kan det kjennes ut som stikking innimellom. Men hvis du er usikkker, så ta en urinprøve så får de sjekket om du har urinveisinfeksjon. Viktig at det blir eventuelt behandlet så fort som mulig.

Jeg har også vært plaget av stikking i et par ukers tid, samtidig som jeg har hatt veldig press i underlivet. Skal til jordmor i morgen, så jeg tenkte å spørre henne da. Trodde kanskje det hadde noe med kynnere å gjøre ettersom det kommer i "tak"

Annonse

Jeg kjenner også stikking i underlivet og har blitt fortalt at det er babyen som presser hodet ned i bekkenet og da tenker jeg at det er positiv stikking og at babyen forbereder seg på å komme ut riktig vei! Mye bedre å kjenne ubehag når man vet hva det er!

Jeg har vært hos jordmor i dag, og stilte henne spørsmålet. Hun sa det var barnet som hadde kommet langt ned i bekkenet og det sammen med de bevegelsene som er i bekkenet om dagen kan gi disse stikningene. Barnet har ikke festet seg, men det er ikke sikkert hun gjør det heller ettersom jeg har født før fikk jeg beskjed om og disse "vondtene" er helt normale.

Var hos jordmor nå på onsdag...jeg har selv disse stikkningene,& har hatt de i ca 2 uker nå...nevnte det til henne,& det er faktisk modning! Skulle jeg få mensmurringer i tillegg,måtte jeg ringe føden...men,det er ingenting & stresse seg over,for jeg vet andre som har gått med disse stikkningene i flere uker,& helt frem til fødsel :o) så jenter,det er helt naturlig...& helt ufarlig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...