Gå til innhold

hvilke vitaminer tar dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tar folat, omega 3, og multivitamin. Er det andre ting enn dette som nødvendig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tar folat, omega3, b vitaminer og magnesium. Vet ikke om magnesium har noe å si. Men vet sink og c vitamin er bra å ta, både for kvinnen og mannen. De skal jeg ta neste pp om det ikke funker denne....

Skrevet

Jeg tar folat, omega 3, multivitamin, C-vitamin og (NBG 24:7, skal styrke immunforsvaret).

Skrevet

Jeg tar Weifa Complete eller hva de heter, og har multivitaminer men blir ikke det litt mye når multivitaminene også inneholder folat??

Skrevet

Tar Møllers Total(omega 3 + multivitamin), + dobbel el trippel dose av B-vit kompleks, C vit, E-vit og sink. Tar evt ekstra omega 3 hvis jeg spiser lite fisk. Tar også et urtepreparat.

Skrevet

Jeg tar kun Folsyre faktisk, satser på at det holder. Har ellers et sunt og variert kosthold.

Det finnes "egne vitaminer" for gravide, altså tabletter som er satt sammen av alle de vitaminer og mineraler de som prøver å bli og de som er gravide trenger. En type heter "GraVit". Hør på apoteket, vet at de forskjellige merkene har ulike navn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...