Gå til innhold

Hjelp mot magesmerter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min på snart 6 uker får mme da jeg har for lite melk,særlig på kveldene.Har til nå prøvd både collette og nan,men han får skikkelige magesmerter,hyler hver morgen etter han har fått tillegg på kvelden.Ser at han tar i til han blir lilla i maska,men han har ikke hard avføring.Dessuten spreller han og slår rundt seg når det står på.Har prøvd å gi han fenikkel te før hvert måltid,men det har ikke hjulpet enda.

Noen som har noen gode råd/tips?

Hører mange med magesmerter har gode erfaringer med å bytte til HIPP eller nan HN1.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv hipp du...det funka her..:) Vi brukte nan før og det fikk hun veldig vondt i magen av. Det samme gjelder Collett. Hipp var det eneste som funka her ja.

Du kan jo prøve det å se om det blir noe bedre. :)

Skrevet

Jeg har også bare brukt Hipp, og den var best her.

Har du gitt mme lenge? Det kan være at det er blandingen av mm og mme som gjør det, og da hjelper det egentlig ikke så mye med hverken malt eller fenikkelte. Når man skifter merke så kan det ta en stund før barnet er fortrolig med dette, og det kan bli litt kluss i begynnelsen. Så derfor kan det jo være at h*n ikke har blitt vant til det enda?

Har du prøvd mer enn en uke ville jeg skiftet merke :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...