Gå til innhold

prostafen:) :) :)


maria isabell

Anbefalte innlegg

måtte gi opp, etter noen tøffe dager der eg har vert så utrulig dårlig og min datter har vert enormt sytete,måtte eg slutte å amme og ta prostafen:) har et nytt og betre liv, et år med amming får være lenge nok:) og nå er 40 prosent av kvalmen borte:) klarte faktisk å spise en halv skive t frokost:) folkens prostafen er tingen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei og god bedring! jeg har ikke prøvd prostafen, når jeg prøvde å kjøpe det på apoteket fikk jeg ikke uten resept fordi jeg var gravid, så da snakket jeg med ei venninde som er lege/gyn avd. som anbefalte Afipran (kun på respet) som er stikkpiller som en tar opptill 3ganger pr dag. Fordelen med disse er at de ikke har den trøtthet som bivirkninger (de gir det til gravide som blir lagt inn med ekstem kvalme) Har hjulpet men er fortsatt uvell. Har vært sykemeldt i 2 uker så langt og har sovet, kastet opp konstant. Er i uke 10+4 nå og håper hver dag bringer meg nærmere en kvalmefri hverdag. Har kjøpt næringsdrikk på apoteket nå for å få tilleggsnæring. Må være tøft med et så lite barn ved siden av!! -jeg har god hjelp av min 4åring:-) Hun uttalete her i går "mamma hvis du skal være så kvalm, da trenger jeg ikke en lillebror!"

Hører gjerne fra andre med ekstreme kvalme..

hilsen fra sofakroken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare å spørre meg hvis dere lurer på noe angående kvalme...hadde hyperemesis i sist sv.skap og har siden vært ganske hekta på å hjelpe andre med samme problem siden det...

 

Er jo nå gravid igjen..og denne gangen prøver jeg å forhindre det med forskjellige vitaminer osv....det er ofte det som er grunnen til at mange får kraftig svangerskapskvalme....

 

Forøvrig syns jeg afripan gjorde meg bare verre...så det ble ikke mange gangene med afipran på meg..og postafen blir man jo veldig trøtt av...

 

Har dere vært inne på sv.skaps kvalme forumet.....??? Jeg har lagt ut endel info, tips og årsaker og det er mange andre i vår situasjon...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...