Gå til innhold

Rastløse ben og dovne armer


Suppa med nr.3 i magen

Anbefalte innlegg

Hei

 

Er det noen som har en god oppskrift for å bli kvitt rastløse ben??

 

Jeg er vanligvis litt plaget og går på magnesium og B kompleks for dette, men nå som jeg har blitt gravid har plagene doblet seg og jeg får ikke lenger sove til tross for det tilskuddet jeg tar. Jeg har forsøkt å ta multivitamin i tillegg, det hjalp en stund, men ikke lenger....

 

Hjelp!!

 

I tillegg så liker jeg å ligge på magen når bena kribler, men da får jeg så fort dovne armer, flere som har samme problem?

Hva kommer det av???

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe jeg har også løpebein,mitt ord på det. føles som jeg kan løpe 100mil.

dette begynte på meg når jeg var gravid forrige gang,ikke gitt seg etterpå og kjenner det eksta nå så har blitt sterkere.

jeg aner ikke hva det kommer av,men hadde vært interesant å funnet det ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også akkurat fått dette tilbake...og kommer av den økte væskemengden i kroppen som dermed trykker på nerver, muskler,sener og da er det spesielt i armene og beina....stine b...restless legs heter det...men det kan også være noe som heter tarsal tunnel syndrom...dette går som oftest bort når gullene kommer ut:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan også komme av b6 mangel i kroppen....og da hjelper det å begynne på det, b6 er vannløselig og skylles dermed utav kroppen hvis du tar for mye av det.....b6 hjelper også på svangerskapskvalmen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...